نویسنده: علیرضا رسولیان سه شنبه، 19 دی 1402 - 12:40
0 از 5

بازی Sea of Thieves احتمالاً برای پلی استیشن و سوییچ منتشر می‌شود

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ گمانه‌زنی‌های اخیر خبر از انتشار بازی Sea of Thieves برای کنسول‌های پلی استیشن و نینتندو در سال ۲۰۲۴ میلادی را می‌دهند.

چند روز پیش و در جریان پادکست Nate the Hate اعلام شد که مایکروسافت احتمالاً قصد دارد تا یکی از عناوین انحصاری موفق خود را بر روی پلتفرم‌های دیگر نیز در دسترس قرار دهد. جف گراب از سایت Giant Bomb نیز در راستای این شایعه خبر داد که بازی Sea of Thieves می‌تواند همان بازی باشد و سرانجام برای کنسول‌های سوییچ و پلی استیشن عرضه شود. این ژورنالیست مطرح دنیای بازی‌های ویدیویی گفت که مدت‌هاست گمانه‌زنی‌هایی پیرامون این موضوع را شنیده است و باور دارد که بازی انحصاری Sea of Thieves به‌زودی به پلتفرم‌های دیگر نیز راه می‌یابد. در ادامه‌ی این شایعات، استفان توتیلو، ویراستار سابق Kotaku و گزارشگر Axios در خبرنامه‌ی جدید خود در Game File که دوشنبه‌ی این هفته منتشر شده بود نیز خبر داد که مایکروسافت می‌خواهد بازی Sea of Thieves را احتمالاً در سال ۲۰۲۴ میلادی به پلی استیشن بیاورد.

این بازی چندنفره‌ی آنلاین با محوریت دزدان دریایی در سال ۲۰۱۸ برای ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار گرفت و تبدیل به اولین عنوان انحصاری مایکروسافت شد که در روز عرضه به سرویس ایکس باکس گیم پس نیز اضافه می‌شود.

مایکروسافت در تابستان سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که بازی Sea of Thieves توسط بیش از ۱۵ میلیون بازیکن تجربه شده است و موفق‌ترین IP جدید مایکروسافت در نسل هشتم به حساب می‌آید. نسخه‌ی بهبودیافته‌ی این بازی نیز در نوامبر همان سال برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر شد و استودیوی Rare در ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ گزارش داد که تعداد بازیکنان این بازی از ۳۰ میلیون نفر هم عبور کرده است.

برخی از کاربران بر این باورند که عنوان انحصاری‌ای که به‌زودی از ایکس باکس به پلتفرم‌های دیگر نیز راه پیدا می‌کند، بازی Hi-Fi Rush از استودیوی Tango Gameworks خواهد بود. جف گراب هم در سخنان جدید خود این شایعات را رد نکرده است و باور دارد که آوردن این بازی به پلتفرم‌های دیگر می‌تواند به فروش آن کمی کمک کند و باعث شناخته شدن عنوان Hi-Fi Rush در میان بازیکنان پلتفرم‌های دیگر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.