نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 11 بهمن 1401
ساعت 11:00

ایده Hi-Fi Rush اولین بار پس از عرضه The Evil Within 2 مطرح شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Tango Gameworks پس از معرفی و همزمان عرضه بازی Hi-Fi Rush شاهد موج‌های گسترده‌ای از بازخوردهای بسیار مثبت و تحسین‌برانگیز از جانب طرفداران و منتقدان بوده است. این بازی اکشن و ریتمیک، در همین فاصله کوتاه از معرفی و عرضه تا به حال، آمارهای خیره‌کننده‌ای از سرگرم‌سازی بازیکنان، فروش و البته دریافت بازخوردهای مثبت داشته و برای مثال در یک گزارش، فاش شده که آمار فروش بازی در پلتفرم استیم، با وجود اینکه از طریق سرویس گیم پس به صورت رایگان قابل دریافت است حتی از عنوان جهان‌باز و نقش‌آفرینی Forspoken هم بیشتر بوده است.

با توجه به موج بزرگی که این بازی ایجاد کرده، سازندگان در استودیو Tango Gameworks نیز قطعا روزهای خوبی را سپری می‌کنند. پیرامون این تیم که در گذشته عناوین ژانر وحشت The Evil Within را تولید کرده بود، و خصوصا اینکه در 2022 نیز بازی بزرگ Ghostwire: Tokyo را عرضه کردند، کار روی یک پروژه کاملا متفاوت و در ژانر طنز موضوعی است که با کنجکاوی طرفداران مواجه بوده است. John Johanas کارگردان این بازی و همچنین The Evil Within 2 به تازگی در یک رویداد لایواستریم ایکس‌باکس، فاش کرد که ایده اولیه ساختن این بازی به سال 2017 یعنی زمانی برمی‌گردد که The Evil Within 2 عرضه شد. به گفته یوهاناس، او تردید زیادی در ابتدای کار داشت تا اصلا ایده خودش را مطرح کند، چون تیم او چندین سال مشغول کار روی عناوین ژانر وحشت و با تم تاریک بودند. او همچنین گفت که ایده‌ای که او داشت یکی از آن بازی‌هایی بوده که همیشه رویایش را داشته و درنهایت هم عملی شده است.

حتی اگر فرایند ساخت Hi-Fi Rush یک یا دو سال پس از The Evil Within 2 باشد، این به معنای آن است که شروع ساخت بازی به قبل از خریداری Bethesda توسط مایکروسافت برمی‌گردد. در هر صورت، این ایده قطعا با موافقت شرکت مالک تانگو یعنی Bethesda ساخته شده و پس از خریداری توسط مایکروسافت، مورد حمایت این شرکت نیز قرار داشته است. بازی نهایی، تجربه جالبی را ایجاد کرده و به خوبی در بین کاتالوگ بازی‌های Game Pass نیز جای گرفته است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.