نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 25 بهمن 1401
ساعت 09:00

یک ایستر اگ در Hi-Fi Rush احتمالا به The Evil Within 3 اشاره دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو ژاپنی Tango Gameworks که به عنوان زیرمجموعه شرکت بتزدا حالا دو سالی هست که زیرمجموعه پلتفرم ایکس‌باکس قرار دارد، در تاریخ فعالیت خود بیشتر با ساخت و عرضه عناوین ژانر وحشت The Evil Within شناخته می‌شود. با وجود این پیش‌زمینه، شرکت اما مدتی پیش اقدام به انتشار بازی جدیدی کرد که به صورت کامل در تضاد با این سنت بود و Hi-Fi Rush به عنوان یک تجربه طنز، ریتم‌دار، اکشن و هیجان‌انگیز نشان داد که آن‌ها در ساخت یک تجربه متفاوت نیز بسیار خوب کار می‌کنند. این بازی یکی از موردتوجه‌ترین و محبوب‌ترین عناوین صنعت بازی در شروع سال 2023 بوده و در نقاط مختلف آن، اشارات مخفی و ایستر اگ نیز کم نبوده است.

با توجه به یک گزارش تازه، اخیرا فاش شده که ایستر اگ جالبی در Hi-Fi Rush، اشاره به «معرفی دنباله یک بازی محبوب وحشت-بقا» دارد که در میان طرفداران، گمانه‌زنی شده که این اشاره می‌تواند تاییدی بر ساخته شدن The Evil Within 3 باشد. لازم به ذکر است که The Evil Within 2 حدود شش سال پیش منتشر شد و علیرغم اینکه تانگو در این فاصله چند بازی عرضه کرده، تاکنون هیچ اشاره‌ای به ساخت بازی جدید از این سری وجود نداشته است. شما در ادامه تصویر این ایستر اگ داخل بازی را مشاهده می‌کنید.

hi fi rush evil within 3 easter egg 1024x576

همان طور که اشاره شد و در تصویر نیز دیده می‌شود، این متن اشاره به یک بازی وحشت بقا و دنباله دارد که گرچه مستقیما به The Evil Within اشاره نشده، ولی در میان عناوین تانگو تنها سری بازی در ژانر وحشت بقا مربوط به The Evil Within است. دیگر بازی این شرکت یعنی Ghostwire: Tokyo تجربه‌ای متفاوت و در نوع خود جذاب بود، اما این عنوان را نمی‌توان در زیرمجموعه سبک وحشت- بقا قرا داد. به هر ترتیب با توجه به این ایستر اگ ممکن است خبرهای جدید از این سری در پیش باشند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.