نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 07 بهمن 1401
ساعت 11:00

Hi-Fi Rush و GoldenEye 007 در میان عناوین رایگان بعدی Game Pass

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت و Tango Gameworks در رویداد اخیر Developer_Direct، از بازی بعدی این استودیو یعنی Hi-Fi Rush رونمایی کردند. این بازی که مطابق وعده قبلی، در نقطه مقابل عناوین ژانر وحشت استودیو قرار می‌گیرد، همزمان با معرفی عرضه نیز شد و اعلام شد که دارندگان اشتراک Game Pass می‌توانند بازی را به شکل رایگان دریافت کنند. با توجه به فهرست جدید منتشر شده از عناوین رایگان بعدی سرویس گیم پس، نام این بازی در کنار بازی‌های جالب دیگری نظیر GoldenEye 007 و Age of Empires 2: Definitive Edition به چشم می‌خورد.

با توجه به این گزارش، بازی Hi-Fi Rush که به عنوان اولین بازی از موج دوم عناوین رایگان ژانویه 2023 عرضه می‌شود، از هم‌اکنون قابل دریافت و تجربه است. بازی GoldenEye 007 از روز 27 ژانویه (7 بهمن) برای استریم و کنسول‌ها، Roboquest از 30 ژانویه (10 بهمن) برای کنسول‌ها، Age of Empires 2: Definitive Edition و Inkulinati نیز از روز 31 ژانویه (11 بهمن) قابل دریافت هستند. بازی JoJo’s Bizarre Adventure All-Star Battle R نیز در همین روز از طریق گیم پس در دسترس مشترکین قرار می‌گیرد.

موج دوم عناوین رایگان ژانویه، در ادامه به ماه بعد یعنی فوریه تسری پیدا می‌کند و برای شروع در روز 2 فوریه (13 بهمن) دو بازی Darkest Dungeon و GRID Legends در دسترس قرار می‌گیرند. پس از این نیز در روز 7 فوریه (18 بهمن) Wheels Unleashed – Game of the Year Edition به این فهرست اضافه می‌شود. مایکروسافت در همین گزارش اشاره کرده که از روز 31 ژانویه (11 بهمن) تعدادی بازی، شامل Donut County، aiko no Tatsujin: The Drum Master، Telling Lies و Worms WMD نیز سرویس گیم پس را ترک خواهند کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.