نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 07 بهمن 1401
ساعت 14:00

به گفته اینسایدر سازندگان Elden Ring روی محتوای بزرگی کار می کنند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ آخرین ساخته استودیو محبوب و ژاپنی FromSoftware، بازی Elden Ring بود که به یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین عناوین صنعت گیم در چند سال گذشته نیز تبدیل شده است. این بازی که جوایز متعددی را در طول ماه‌های پس از عرضه گرفته و حالا رکورددار کسب جایزه در صنعت گیم نیز شناخته می‌شود، طرفداران مشتاق فراوانی دارد و با آگاهی از این موضوع، سازندگان نیز وعده انتشار محتواهای بیشتر برای آن را داده بودند. این بازی همچنین تا به حال حالت‌های Colosseum، PvP و ... را در قالب آپدیت‌های رایگان دریافت کرده است.

با توجه به یک گزارش جدید، اینسایدر شناخته شده صنعت بازی یعنی Lance McDonald که سوابق زیادی در انتشار اخبار دست اول و غیررسمی دارد، اخیرا در Reddit صحبت‌های جالبی مطرح کرده و گفته که فرام‌سافت‌ور برای این بازی درحال حاضر مشغول کار روی یک محتوای بسیار بزرگ از نوع اکسپنشن است. به گفته این اینسایدر، او این موضوع را از طریق تصویر لیک شده در یک گفتگوی دیسکورد برداشت کرده و گفته شده که این محتوا از نوع DLC قرار است بسیار عظیم باشد. او در ادامه گفته که مطمئن نیست که اکسپشن موردنظر شامل مکانیک‌های جدید گیم‌پلی باشد، ولی از نظر وسعت و حجم «بسیار بزرگ» خواهد بود.

عرضه یک بسته اکسپشن برای Elden Ring یکی از پردرخواست‌ترین خواسته‌های طرفداران از فرام‌سافت‌ور در ماه‌های اخیر بوده و اتفاقا در دسامبر گذشته، کارگردان بازی و رئیس استودیو یعنی هیدتاکا میازاکی هم اشاره کرده بود که تیم او هنوز کارش با دنیای بازی تمام نشده و قصد انجام چند کار دیگر را دارند. در این رابطه لیک‌ها و شایعاتی هم وجود داشته و درنهایت باید دید که خبرهای رسمی در این رابطه منتشر خواهند شد یا خیر. بازی Elden Ring در حال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.