نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 07 بهمن 1401
ساعت 16:00

بازی Hitman World of Assassination منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی IO Interactive مطابق وعده قبلی خود، بازی Hitman World of Assassination را منتشر کرد. این بازی که مجموعه‌ای از سه بازی اخیر سری هیتمن است، حالا برای پلتفرم‌های مختلف در دسترس قرار گفته است. براساس این خبر، بازیکنانی که از قبل مالک بازی Hitman 3 باشند، حالا امکان دسترسی به محتواهای مربوط به Hitman 1 و Hitman 2 را هم پیدا می‌کنند. جدای از این، امکان خرید محتواهای الحاقی مرتبط نیز فراهم شده است.

با توجه به خبر رسمی شرکت، بازی Hitman World of Assassination در دو نسخه متفاوت به فروش می‌رسد که نسخه استاندارد با قیمت 70 دلار، شامل بازی‌های Hitman 3، Hitman 1 Game of the Year Access Pass و Hitman 2 Standard Access Pass است. نسخه The Deluxe Pack شامل محتواهای Deluxe Pack و Seven Deadly Sins Collection برای بازی Hitman 3 و محتوای Expansion Pass برای بازی Hitman 2 است که به صورت جداگانه و با قیمت 30 دلار به فروش می‌رسد.

شرکت همچنین اعلام کرده که جدای از خبر عرضه World of Assassination، حالت جدید Hitman Freelancer نیز از هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است. در این حالت rogue-lite شخصیت Agent 47 گروه‌های تبهکاری مختلفی را هدف قرار می‌دهد و این شامل ماموریت‌های قتل و درنهایت مبارزه با باس‌ مرحله است. این حالت شامل سیستم خرید یا پیدا کردن اسلحه و حفظ آن‌ها در Safehouse نیز هست و با بالا رفتن سطح Mastery، محوطه‌های مخفی جدیدی هم آزاد می‌شوند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.