نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 26 دی 1401
ساعت 16:00

درآمدزایی بازی Hitman 3 در سال اول عرضه بیش از انتظارات بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو IO Interactive طبق اعلام قبلی تحولات بزرگی را برای سری هیتمن درنظر گرفته که این شامل عرضه حالت Freelancer Mode و همچنین مجموعه Hitman World of Assassination است. در ارتباط با این شرکت، به تازگی مشخص شده که آن‌ها موفقیت‌های بزرگی را در سال مالی 2021/2022 تجربه کردند.

با توجه به گزارش تازه، مشخص شده که بازی Hitman 3 از نظر مالی یک پروژه موفق درنظر گرفته می‌شود و بسیار بالاتر از برآوردهای اولیه عمل کرد. در این ارتباط، ذکر شده که بودجه ساخت صرف شده برای بازی حدود 22.5 میلیون دلار بوده، که با توجه به ادامه فروش و عرضه در استیم و همچنین Game Pass موفق شده تا میزان درآمدزایی بسیار بالاتر از پیش‌بینی‌ها را تجربه کند. در این بین البته پیش‌بینی شده که درآمدزایی استودیو در سال مالی 2023 به چیزی بین 65.5 تا 72.8 میلیون دلار برسد که این رقم برای سال 2024 و 2025، به خاطر عدم وجود بازی جدید برای عرضه کاهش پیدا می‌کند. این شرکت قبلا هم گفته بود که دو پروژه بعدی شرکت یعنی بازی 007 و همچنین یک پروژه دیگر (که شایعات از اسم رمز Project Dragon به عنوان یک انحصاری ایکس‌باکس خبر می‌دهند)، قرار نیست تا سال 2025 منتشر شوند.

با توجه به خبرها، IO Interactive همچنین قصد دارد به فهرست عناوین عرضه شده خود برای پلتفرم‌های مختلف نیز تنوع ببخشد، و عرضه بازی برای موبایل یا انتشار بازی‌های استودیوهای دیگر را هم در برنامه دارد. از این تیم، به زودی در 26 ژانویه (6 بهمن) بازی Hitman World of Assassin و حالت Freelancer منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.