نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 27 اسفند 1401
ساعت 11:00

بازی Project 007 یک داستان مستقل برای جیمز باند است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی IO Interactive که بیش از هر چیز با ساخت و عرضه مجموعه بازی‌های Hitman شناخته می‌شود، با توجه به اعلام قبلی قرار است برای مدتی توسعه این سری را متوقف و به جای آن روی پروژه جدیدی در مجموعه جیمز باند یا 007 کار کند. این بازی که فعلا در مراحل اولیه ساخت بوده و با اسم Project 007 شناخته می‌شود، اخیرا اطلاعات جدیدی از جانب سازندگان دریافت کرده و در طی آن مشخص می‌شود که وقایع شکل گرفته در بازی هیچ ارتباطی با نسخه‌های لایواکشن و سینمایی ندارند، و به نوعی یک داستان مستقل و جدید را برای مامور مخفی یعنی جیمز باند روایت می کند. در این ارتباط Christian Elverdam و Hakan Abrak در صحبت‌های تازه چنین گفته‌اند:

به عنوان شروع باید اعلام کنم که این برای ما بسیار افتخارآمیز و الهام‌بخش است که با تیم Eon Productions کار کنیم، افرادی که پشت برند و محصولات باند قرار دارند. این موضوع از جهاتی هم کم سابقه است چون از دید من، ما همیشه پشت سر Agent 47 بودیم و افراد مختلف نزد ما می‌آمدند و می‌خواستند با فرنچایز ما و Agent 47 کارهای مختلف انجام دهند.

در ارتباط با بازی 007 که روی آن کار می‌کنیم، این پروژه‌ای خواهد بود که می‌تواند در کنار نسخه‌های اقتباسی تلویزیونی یا سینمایی و ... قرار بگیرد. به این معنی که بازیکنان قرار نیست بگویند این هم فقط اقتباس گیم از آن فیلم است و اینکه آیا آن‌ها Daniel Craig را خوب در بازی درآوردند یا خیر و مشخصات گرافیکی ورژن گیم از فیلم را بررسی کنند. این بازی درواقع قرار است یک داستان پایه و کاملا مستقلی از شخصیت جیمز باند باشد. این بازی درواقع شروع خط داستانی جدیدی برای مجموعه است و امیدواریم که طرفداران از آن احساس رضایت داشته باشند.

IO Interactive هنوز اطلاعات تکمیلی و نمایش خاصی از Project 007 منتشر نکرده و دقیقا مشخص نیست که از نظر گیم پلی و ... با چه بازی مواجه خواهیم بود. با این حال برخی اطلاعات از جمله لیست استخدامی شرکت فاش می‌کرد که آن‌ها برای ساخت یک بازی سندباکسی و داستان‌محور در سبک و سیاق سری Hitman به دنبال نیرو هستند. Project 007 البته تاریخ عرضه مشخصی هم ندارد، ولی براساس برخی گزارش‌ها تا قبل از سال 2025 عرضه نخواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.