نویسنده: علیرضا رسولیان یکشنبه، 28 آبان 1402
ساعت 14:30

تاریخ انتشار بازی Hitman: Blood Money – Reprisal اعلام شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تاریخ عرضه‌ی بازی Hitman: Blood Money – Reprisal برای اندروید و iOS به شکل رسمی مشخص شد و ناشر بازی اعلام کرد که نسخه‌ی نینتندو سوئیچ این عنوان نیز در زمستان امسال در دسترس قرار خواهد گرفت.

ماه گذشته بود که استودیوی Feral Interactive از پورت بازی Hitman: Blood Money برای اندروید، iOS و نینتندو سوئیچ رونمایی کرد. این عنوان که قرار است نسخه‌ی بهبودیافته و گسترده‌تری از بازی اصلی را با نام «Hitman: Blood Money – Reprisal» ارائه دهد، بازی محبوب مخفی‌کاری سال ۲۰۰۶ را به پلتفرم‌های جدیدی می‌آورد. اکنون نیز استودیوی Feral Interactive تاریخ انتشار و قیمت این بازی برای هر پلتفرم را مشخص کرده است.

با تأیید رسمی این استودیو، بازی Hitman: Blood Money – Reprisal در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS منتشر خواهد شد. امکان پیش‌خرید این بازی از طریق فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور فراهم شده و این استودیو برای نسخه‌ی بهبودیافته‌ی بازی Hitman: Blood Money قیمت ۱۴.۹۹ دلار را در نظر گرفته است. نسخه‌ی دیگری نیز برای کنسول‌های نینتندو سوئیچ در راه خواهد بود اما هنوز تاریخ انتشار دقیق آن اعلام نشده است، با این حال، می‌دانیم که این نسخه از بازی نیز در زمستان امسال عرضه می‌شود و کاربران نینتندو سوئیچ هم فرصت تجربه‌ی چهارمین قسمت سری هیتمن را به‌دست خواهند آورد.

پیش از این اعلام شده بود که بازی Hitman: Blood Money – Reprisal ویژگی‌هایی نظیر یک مینی-مپ جدید، حالت Instinct و چندین بهبود در زمینه‌ی گیم‌پلی که تحت تاثیر نسخه‌های اخیر سری هیتمن هستند را شامل می‌شود. افزون بر این‌ها، پشتیبانی کامل از کنترلر و موس و کیبورد نیز برای این بازی به شکل رسمی تاییده شده است و می‌توانید این بازی مخفی‌کاری را برای اولین‌بار در اندروید و iOS در تاریخ ۹ آذر تجربه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.