نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 30 آبان 1399
ساعت 09:00

رونمایی IO Interactive از یک بازی جدید جیمز باند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو IO Interactive سازنده سری بازی‌های Hitman، اخیرا از کار روی یک پروژه جیمز باند با اسم رمز فعلی Project 007 خبر داده است.

استودیو IO Interactive که به خاطر کار روی عناوین سری اکشن و مخفی‌کاری هیتمن، و خصوصا دو بازی اخیر از ریبوت این مجموعه شناخته می‌شود، به تازگی تیزر کوتاهی را به منظور معرفی پروژه بعدی خود منتشر کرد است. این پروژه که احتمالا با اسم رمز Project 007 معرفی شده، یک بازی ویدیویی در مجموعه «جیمز باند» است و ظاهرا قرار است یک داستان اورجینال و بازگوکننده ریشه‌های کاراکتر باشد. شما در ادامه این تیزر کوتاه معرفی را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به وب‌سایت رسمی که برای این بازی راه‌اندازی شده، Project 007 یک بازی جیمز باند با داستانی از نوع پیش‌درآمد است که به کاراکتر جیمز باند، پیش از ورود او به دنیای جاسوسی می‌پردازد و از اینجا به بعد، وقایع تبدیل شدن او به یک مامور مخفی با کد 00 را دنبال می‌کند. با توجه به معرفی بازی درحالت اسم رمز، به نظر می‌رسد که Project 007 در اوایل مراحل ساخت قرار دارد و استودیو IO Interactive هم فهرست استخدامی را برای تکمیل تیم توسعه برای کار روی این پروژه منتشر کرده است.

با توجه به این شرایط، Project 007 طبیعتا تاریخ عرضه مشخصی ندارد، و به نظر می‌رسد که هنوز فاصله زیادی تا رونمایی از گیم‌پلی یا موعد انتشار داشته باشد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.