نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 29 آبان 1399
ساعت 15:00

کمپانی مالک THQ Nordic یازده استودیو جدید تصاحب کرده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی Embracer Group مالک شرکت THQ Nordic از تصاحب 13 استودیو بازی سازی، بررسی کیفی و روابط اجتماعی خبر داده است.

پس از انحلال شرکت THQ سابق و در ادامه تاسیس استودیو THQ Nordic، این تیم به روند گسترش فعالیت و سایز خود ادامه داده که خصوصا در چند سال اخیر، این روند بسیار پرشتاب بوده است. در این رابطه، گزارش جدید نشان می‌دهد که این روند بزرگ شدن هنوز متوقف نشده و حتی با سرعت و حجم بیشتری هم جلو می‌رود. پیرامون این موضوع حالا فاش شده که کمپانی مالک THQ Nordic یعنی Embracer Group دست به تصاحب 11 استودیو بازی‌سازی جدید به همراه دو شرکت روابط اجتماعی و همچنین یک شرکت با تخصص بررسی کیفی نرم‌افزاری زده است.

با توجه به این گزارش، استودیو Flying Wild Hog که درحال حاضر روی ساخت Shadow Warrior 3 کار می‌کند به این مجموعه اضافه شده است. Snapshot Games سازنده Phoenix Point، تیم Zen Studios سازنده Operencia: The Stolen Sun، تیم‌های Purple Lamp Studios، Nimble Giant Entertainment، 34BigThings، Coffee Stain North، A Thinking Ape Entertainment، Mad Head Games، IUGO Mobile Entertainment و Silent Games نیز حالا بخشی از Embracer Group هستند و از این پس زیرنظر این کمپانی به فعالیت خود ادامه می‌دهند. این کمپانی جدای از این یازده استودیو، شرکت Sandbox Strategies که متخصص در زمینه PR یا روابط اجتماعی است را نیز به همراه Quantic Lab، که در زمینه بررسی کیفی محصولات نرم‌افزاری فعالیت دارد را نیز به مجموعه خودش اضافه کرده است.

با در نظر گرفتن گزارش‌ها در ابتدای سال 2020 که نشان از درحال کار بودن روی 118 بازی از جانب تیم‌های زیرنظر Embracer Group داشت، این عدد حالا به 135 بازی رسیده که از این بین 69 بازی به صورت رسمی رونمایی شده‌اند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.