نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 24 تیر 1402
ساعت 09:00

Alone in the Dark از حالت Performance Mode پشتیبانی می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی دیگر از عناوین ژانر وحشت بقا که در سال 2023 عرضه می‌شود، Alone in the Dark است که البته هنوز چند ماه تا عرضه فاصله دارد، و طبیعتا با نزدیک شدن به موعد انتشار می‌توان منتظر انتشار خبرها و نمایش‌های بیشتری از آن نیز بود. در همین رابطه، Andreas Schmiedecker از تیم سازندگان بازی در THQ Nordic اخیرا مصاحبه تازه‌ای انجام داده و فاش کرده که برای تجربه این بازی، بازیکنان امکان استفاده از حالت Performance Mode را هم خواهند داشت.

لازم به ذکر است که بسیاری از بازی‌های عرضه شده نسل نهمی در کنسول‌های جدید، امکان تجربه در دو حالت Performance و Quality Mode را دارند. با توجه به صحبت‌های Schmiedecker، در بازی جدید این انتخاب نیز وجود دارد و بازیکنان در حالت Performance قادر به تجربه بازی در رزولوشن متغیر و با هدف‌گیری 60FPS، و همچنین حالت Quality با رزولوشن 4K و با هدف‌گیری اجرا بازی در 30FPS امکان تجربه بازی را خواهند داشت.

با توجه به صحبت‌های Schmiedecker، او مشخصا به ابعاد تصویر در performance mode اشاره نکرده و صرفا از رزولوشن متغیر گفته است. همچنین صحبتی درباره نحوه اجرای بازی روی Xbox Series S نیز نشده ولی به نظر می‌رسد که حالت 60FPS در این پلتفرم نیز پشتیبانی می‌شود. از دیگر بخش‌های جالب مصاحبه اخیر، همچنین این بود که هر کدام از دو شخصیت قابل انتخاب در Alone in the Dark می‌توانند بین 6 تا 10 ساعت گیم‌پلی داشته باشند. به گفته Schmiedecker، سازندگان با ساخت و عرضه این بازی قصد پشتیبانی و ادامه سری به مدتی طولانی را دارند و در صورت موفقیت، طرفداران می‌توانند منتظر بازی‌های بعدی این مجموعه هم باشند.

بازی Alone in the Dark در روز 25 اکتبر (3 آبان) برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.