نویسنده: علیرضا رسولیان سه شنبه، 30 آبان 1402
ساعت 13:00

آپدیت جدید Starfield پشتیبانی رسمی از DLSS را به بازی اضافه کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی بتسدا آپدیت جدیدی را برای بازی نقش‌آفرینی علمی-تخیلی خود منتشر کرد و بازیکنان نسخه‌ی کامپیوتر Starfield از این پس می‌توانند از قابلیت DLSS کارت گرافیک‌های انویدیا استفاده کنند.

پچ جدید بازی Starfield، که قبلاً در دسترس تسترها و روی فروشگاه استیم قرار گرفته بود، حالا برای تمامی نسخه‌های این بازی در رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس قابل دریافت است. بازیکنانی که دارای کارت گرافیک‌های پشتیبانی‌شده‌ی انویدیا باشند، اکنون می‌توانند از قابلیت DLSS بهره ببرند و بازی استارفیلد را بدون تغییر رزولوشن، با نرخ فریم بهتری تجربه کنند. از دیگر ویژگی‌هایی که با این پچ جدید به بازی اضافه می‌شوند باید به مواردی نظیر قابلیت رفلکس انویدیا (Nvidia Reflex)، تولید فریم و افزایش عمق آنتی الیاسینگ (Anti-Aliasing) اشاره کرد.

بهبودهای گرافیکی و فنی اما تنها مواردی نیستند که بتسدا در این به‌روزرسانی جدید لحاظ کرده و در زمینه‌های دیگری نیز شاهد تغییرات جالب توجه‌ای هستیم. یکی از درخواست‌های طرفداران استارفیلد از زمان عرضه تاکنون مربوط به امکان خوردن غذاهایی بود که در محیط پیدا می‌شد. با این آپدیت، بتسدا سرانجام این امکان را برای علاقه‌مندان مهیا کرده است تا هر نوع غذا و نوشیدنی‌ای که در جریان ماجراجویی‌های خود به آن برخورد می‌کنند را همان‌جا مصرف نمایند. امکان نگه‌داشتن غذاها و نوشیدنی‌ها برای مواقع ضروری‌تر نیز همچنان وجود دارد و صرفاً گزینه‌های بیشتری در اختیار بازیکنان قرار گرفته است.

این آپدیت به بخش مخفی‌کاری بازی Starfield هم توجه نشان داده و می‌توان انتظار داشت که این بخش نسبت به گذشته کمی آسان‌تر شود. باگ‌هایی مانند شلیک نشدن اسلحه‌ها یا برهنه شدن NPC های بازی نیز در این به‌روزرسانی حل شده‌اند. علاوه بر این‌‎ها، شاهد حل مشکلات مربوط به برخی از کوئست‌های بازی نیز هستیم و باگی که مانع نشستن بازیکنان در جریان کوئست «For the All That Money Can Buy» می‌شد، یا باگی که در کوئست «For the Operation Starseed» مانع پدیدار شدن کلیدی می‌شد که برای خارج شدن از اتاق ضروری بود، با این به‌روزرسانی رفع شدند.

بازی Starfield در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. نقد و بررسی بازی‌مگ از این نقش‌آفرینی علمی-تخیلی را نیز می‌توانید از این‌جا مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.