نویسنده: علیرضا رسولیان سه شنبه، 30 آبان 1402
ساعت 22:00

سری NieR در آینده با بازی جدیدی ادامه پیدا خواهد کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوسکه سایتو، تهیه‌کننده‌ی سری NieR، به‌تازگی گفته که در حال حاضر بازی جدیدی از این سری در دست ساخت قرار ندارد اما او و یوکو تارو در آینده بر روی قسمت بعدی این سری کار خواهند کرد.

می‌توان بازی NieR: Automata را به‌راحتی یکی از بهترین (و موفق‌ترین) عناوین کمپانی اسکوئر انیکس طی سال‌های اخیر دانست. با این حال، حدود ۶ سال از انتشار این بازی می‌گذرد و هنوز هیچ اشاره‌ای به یک دنباله‌ی کامل و تمام‌عیار صورت نگرفته است. آیا سری NieR خاتمه یافته یا شاهد عناوین بیشتری از آن خواهیم بود؟ این‌طور که به نظر می‌رسد، سازندگان بازی مشتاق ساخت قسمت جدیدی از این سری هستند.

منبع ژاپنی 4gamer، صحبت‌های تازه‌ی یوسکه سایتو را در جریان رویداد «G-STAR 2023» واقع در کشور کره جنوبی بازتاب داده است. تهیه‌کننده‌ی سری NieR در این رویداد بیان کرد که او و یوکو تارو، کارگردان معروف سری، مشغول پروژه‌ی جدیدی در مجموعه‌ی NieR نیستند اما هر دو علاقه به بازگشت به NieR را دارند و در آینده قسمت جدیدی از آن را توسعه خواهند داد.

سایتو هم‌چنین گفت که دلایل مشخصی باعث شده تا هنوز بازی جدیدی از سری NieR در دست ساخت قرار نگیرد اما تا وقتی که یوکو تارو زنده باشد، او به کار بر روی این فرانچایز ادامه خواهد داد. علاوه بر این صحبت‌ها، سایتو تایید کرد که او و یوکو تارو با یکدیگر در حال ساخت بازی متفاوتی‌اند که امیدوار هستند در سال ۲۰۲۴ میلادی بتوانند بیشتر درباره‌ی آن صحبت کنند.

با توجه به موفقیتی که فرانچایز NieR طی سال‌های اخیر کسب کرده است، آن‌قدرها غافل‌گیرانه نیست که شاهد انتشار عنوان جدیدی از این سری در آینده باشیم. با این وجود، در حال حاضر تنها باید امیدوار بود که صبر برای قسمت بعدی سری NieR بیش از حد طولانی نشود. بازی NieR: Automata تا آوریل سال جاری میلادی موفق به فروش بیش از ۷.۵ میلیون نسخه شده بود. ماه نوامبر سال گذشته نیز اسکوئر انیکس خبر داد که بازی NieR Replicant، بازسازی قسمت اول NieR، به فروش ۱.۵ میلیون نسخه‌ای رسیده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.