نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 15 دی 1399
ساعت 15:00

خالق سری NieR مشغول کار روی دو پروژه جدید است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Yoko Taro خالق سری بازی NieR و کارگردان NieR: Automata، از کار به صورت همزمان روی دو پروژه جدید خبر داده است.

Yoko Taro یکی از بازیسازان و طراحان ژاپنی شناخته شده است که خصوصا کار او در خلق سری NieR و همچنین Drakengard الهام‌بخش بسیاری از بازیسازان دیگر در گسترش ژانر نقش‌آفرینی ژاپنی بوده است. او همچنین کارگردان بازی به شدت تحسین‌شده NieR: Automata نیز بود و از همین رو، جالب توجه خواهد بود که بدانیم پروژه بعدی این بازیساز ژاپنی کدام خواهد بود.

پیرامون آینده و برنامه‌های پیش رو، Yoko Taro اخیرا به همراه Yosuke Saito از تهیه‌کنندگان شاغل در اسکوئر انیکس، به تازگی در مصاحبه‌ای به مناسبت پایان سال 2020 و شروع یک سال جدید جزئیات جالبی را مطرح کردند. در یکی از بخش‌های این صحبت‌ها، Taro اشاره کرده که او در حال حاضر مشغول کار روی دو پروژه جدید است که به صورت همزمان جلو می‌روند. البته به گفته او، یکی از این پروژه‌ها بزرگ‌تر است و او برای طولانی‌مدت روی آن مشغول خواهد بود، ولی بازی دوم درواقع یک پروژه کوچک‌تر محسوب می‌شود. پیرامون پروژه دوم، Saito توضیح داد که البته او ابتدا اجازه ساخت این بازی را به خاطر موضوع غیرعادی که داشت نمی‌داد، ولی درنهایت با دیدن اشتیاق Taro در تصمیم اولیه خود تجدید نظر کرد.

در ارتباط با هر دو پروژه، به نظر می‌رسد که کارها تازه در مرحله ابتدایی است و آن‌ها حتی مطمئن نبودند که از طریق چه ژانری قابل معرفی است. در هر صورت باید توجه داشت که Taro عمدتا به خاطر ساخت بازی‌هایی با تجربه کاملا منحصر به فرد و تازه شناخته می‌شود و به همین خاطر، در آینده انتشار اخبار تکمیلی در ارتباط با این دو پروژه قطعا جالب‌توجه خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.