نویسنده: Sasan پنج شنبه، 23 دی 1400
ساعت 20:06

از محتوای سال دوم بازی Hitman III رونمایی شد

5 از 5

استودیوی IO Interactive که این روزها سخت مشغول کار روی جدیدترین بازی ویدئویی با حضور شخصیت جیمز باند هستند، از محصول اصلی خود هم غافل نشده‌اند و محتوای پر و پیمانی برای سال دوم عرضه Hitman III تدارک دیده‌اند. برنامه‌های جدید سازندگان برای این عنوان شامل بخش‌های جدیدی برای گیم‌پلی، بهبود ساختار فنی و نسخه‌هایی تازه برای پلتفرم‌های جدید می‌شود.

مواردی که در سالگرد عرضه بازی (30 دی) در دسترس قرار می‌گیرند:

بخش Elusive Target Arcade:

مأموریت‌های موسوم به Elusive Target یکی از جذابترین ایده‌های سه گانه جدید هیتمن بودند که در قالب آن‌ها فقط یک فرصت برای به قتل رساندن هدف تعیین شده در طول یک هفته وجود داشت. بخش جدید تعداد اهداف این قبیل مراحل را افزایش داده و چالش‌های تازه‌ای برای موفقیت در آن‌ها سر راه مخاطب قرار می‌دهد. برخلاف ساختار قبلی، این بار این مأموریت‌ها مدت زمانی نامحدود برای به سرانجام رساندن خواهند داشت اما در صورت شکست باید 12 ساعت صبر کنید تا امکان تلاش مجدد در اختیار شما قرار گیرد.

 HITMAN3 Chongqing Visual 4k scaled

بخش واقعیت مجازی برای مخاطبان رایانه‌های شخصی:

شرکت سونی در یک سال اخیر توانسته بود حالت واقعیت مجازی هیتمن را به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های خود در اختیار داشته باشد اما یک هفته دیگر انتظار مخاطبان به این سبک و سیاق طراحی که علاقه‌ای به کنسول‌های خانگی ندارند به پایان می‌رسد و بالاخره این گروه از بازیکنان می‌توانند نسخه‌ای پیشرفته‌تر از Hitman VR را روی رایانه‌های شخصی تجربه کنند.

به روز رسانی فنی:

بخش دیگری از برنامه‌های سال دوم هیتمن 3 به اضافه کردن تکنولوژی‌های نسل جدید اعم از Ray Tracing، VRS و XeSS اختصاص دارد که زیبایی مراحل این بازی که نقاط مختلف جهان را در بر می‌گیرند را چند برابر خواهند کرد.

لازم به ذکر است که تمامی موارد بالا به صورت مجانی در اختیار افرادی که قبلاً Hitman III را خریداری کرده‌اند، قرار خواهد گرفت.

نسخه کلکسیون سه گانه:

همچنین در سالگرد انتشار هیتمن 3، نسخه‌ای که شامل تمام محتوای عرضه شده سه گانه World of Assassination می‌شود برای پلتفرم‌های PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S و PC به بازار می‌آید که خبر خوش برای مشترکین سرویس Game Pass اینکه در همین روز (30 دی) این سه گانه در دسترس آن‌ها هم قرار خواهد گرفت.

 HITMAN3 Chongqing Visual 4k scaled

مواردی که در ادامه سال منتشر خواهند شد:

بخش Freelancer:

این بخش کاملاً جدید که از ساختار گیم‌پلی روگ‌لایت برای طراحی آن الهام گرفته شده، مخفی‌گاه مأمور 47 که در سه گانه اخیر غایب بود را با شمایلی جدید به در دسترس طرفداران قرار می‌دهد. در این مجموعه مراحل، مخاطب این امکان را دارد که به جنگ گروه‌های تبهکار مانند قاچاقچیان انسان، فرقه‌های دروغین و ... برود و با ترور نیروهای رده بالای این گروه‌ها در اقصی نقاط جهان، امپراطوری جنایتکارانه آن‌ها را متزلزل کرده تا صحنه‌گردان اصلی هر گروه را پیدا کند. در این بخش امکان خرید ابزار و سلاح‌های مورد نیاز از فروشندگانی که در هر مرحله مخفی شده‌اند هم فراهم شده و این امکانات تنها در صورتی برای استفاده در آینده در اختیارتان باقی خواهند ماند که آن‌ها را همراه خود به مخفی‌گاه برگردانید. این بخش در بهار سال آینده منتشر خواهد شد.

نقشه جدید

اطلاعات مربوط به نقشه جدیدِ بازی که در حال حاضر با اسم رمز Rocky معرفی شده در ماه‌های آتی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت اما به نظر می‌رسد که با جزیره‌ای بزرگ طرف خواهیم بود که بخش‌هایی از آن شامل جنگلی انبوه می‌شود.

Sasan | اخبار | 13/01/2022
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.