نویسنده: Sasan یکشنبه، 26 دی 1400
ساعت 09:14

Techland برنامه‌های بلند مدتی برای Dying Light 2 Stay Human دارد

0 از 5

همین چند روز پیش بود که سازندگان بازی به شدت مورد انتظار Dying Light 2 ادعا کردند که تجربه کامل این عنوان، به پانصد ساعت زمان احتیاج خواهد داشت و با توجه به فاصله کوتاهی که به عرضه این اثر به بازار باقی مانده، Techland با پیامی دیگر از طریق توئیتر، چراغ تبلیغات آخرین محصول خود را روشن نگه داشته است.

بر اساس ادعای جدید این استودیو، برای پشتیبانی پس از عرضۀ این بازی برنامه‌ای پنج ساله تدارک دیده شده که شامل رویدادهای مقطعی، آیتم‌های کاربردی جدید، محیط‌های متفاوت از ماجرای اصلی و محتوای داستانی بیشتر می‌شود. با توجه به اینکه قسمت اول این مجموعه بعد از عرضه یکی از بزرگترین بسته‌های الحاقی صنعت بازی‌های ویدئویی در چند سال اخیر را دریافت کرد و در کنار آن آپدیت‌های بسیاری برای گسترش هر چه بیشتر قسمت اول به بازار عرضه شدند که هم از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار بودند و هم تجربۀ کلی کار را به سطح بالاتری رساندند، ادعای تازۀ سازندگان برخلاف تعداد زیادی از استودیوهای امروزی، وعده‌ای تو خالی به نظر نمی‌آید. لازم به ذکر است که مشخص نیست که این محتوای بعد از عرضه قرار است به صورت آپدیت‌های مجانی ارائه شوند یا اینکه مانند ساز و کاری که برای قسمت قبل وجود داشت، مخاطبان باید برای آپدیت‌های بزرگ هزینه‌ای مجزا متقبل شوند.

بازی Dying Light 2 Stay Human در پانزدهم بهمن ماه سال جاری برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد.

Sasan | اخبار | 16/01/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.