نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 13 بهمن 1401
ساعت 16:00

برنامه عرضه محتواهای بعدی Dying Light 2 Stay Human اعلام شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Dying Light 2 Stay Human دوره پشتیبانی پس از عرضه بسیار قدرتمندی را داشته که در سال اول، این شامل عرضه آپدیت‌ها و انتشار بسته الحاقی پولی Bloody Ties بود. با توجه به تایید قبلی سازنده بازی یعنی Techland، این عنوان در سال دوم عرضه نیز محتواهای جدید از جمله DLC دریافت خواهد کرد. پیرامون این مسئله، شرکت به تازگی برنامه و نقشه راه کامل عرضه محتوا برای سال 2023 این بازی را به اشتراک گذاشته است.

با توجه به گزارش رسمی تک‌لند، محتواهای بعدی Dying Light 2 Stay Human شامل فعال شدن کو-آپ میان نسلی، مراحل Legend، رقابت‌های پویا و پشتیبانی از Steam Deck در طول ماه پیش رو خواهد بود. در ادامه راه، آپدیت‌های بیشتری از راه می‌رسند که در بخش‌های مختلف از جمله فیزیک مبارزات، ارتقا سطح Brutality و اضافه شدن کوئست‌های TGG (احتمالا منظور به پاداش‌های سرویس Techland Gamers and Goodies اشاره دارد) هستند. تجربه جدید گیم‌پلی در شب، دشمنان جدید، روان تر شدن گیم‌پلی پارکور و درنهایت دومین بسته الحاقی پولی نیز از دیگر آیتم‌های نقشه راه دریافت محتوا برای سال 2023 هستند. شما می‌توانید در پایان این مطلب تصویر نقشه راه منتشر شده بازی را نیز مشاهده کنید.

پیرامون اکسپنشن داستانی، تک‌لند گفته که این بسته شامل اضافه شدن لوکیشن و نوع جدیدی از سلاح خواهد بود. این شرکت همچنین گفته که برای روز 7 فوریه (5 روز دیگر در 18 بهمن) رویداد استریمی ویژه‌ای را به مناسبت سالگرد انتشار Dying Light 2 Stay Human برگزار خواهد کرد.

Dying Light 2 Roadmap 2023 scaled

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.