نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 11 دی 1399
ساعت 12:00

Dying Light 2 در سال 2021 خبرهای جدید دریافت می کند

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Techland اخیرا به صورت غیرمستقیم وعده داده که طرفداران Dying Light 2 می‌توانند در سال 2021 منتظر اخبار جدیدی باشند.

بازی Dying Light 2 در یک مقطع به عنوان یکی از موردانتظارترین عناوین سال 2020 شناخته می‌شد. این بازی البته همراه با بسیاری دیگر از بازی‌ها در سال 2020 درنهایت به خاطر شرایط مختلف مجبور به اعلام تاخیر در عرضه شد، و سازندگان از نیمه دوم سال به این سمت تصمیم به سکوت درباره پیشرفت پروژه گرفتند. با توجه به این سکوت خبری، در این مدت شایعات و گمانه‌زنی‌هایی هم وجود داشته که شرایط پیشرفت پروژه را بسیار بد ذکر می‌کرد، موضوعی که البته در نهایت توسط Techland تکذیب شد.

پس از یک دوره سکوت نسبتا طولانی، اخیرا یکی از اعضای تیم بازاریابی Techland در یک کانال Discord اشاره بسیار گذرایی را درباره شرایط پیشرفت در تولید Dying Light 2 مطرح کرده است. این اشاره البته خیلی هم برای منتظران این بازی کاربردی نیست و فقط گفته شده که آن‌ها در سال 2021 می‌توانند منتظر خبرهای جدید باشند، با این حال به نظر می‌رسد که همین موضوع می‌تواند شایعات زیادی را مردود کند.

در نمایش‌ها و خبرهای تکمیلی پیرامون Dying Light 2 که تا قبل از سکوت خبری Techland به اشتراک گذاشته می‌شد، طرفداران به نظر با یک پروژه جاه‌طلبانه مواجه بودند و همین موضوع نیز باعث افزایش انتظارات شده است. در هر صورت در آخرین خبر رسمی پیرامون این بازی، گفته شده بود که عرضه Dying Light 2 به مدت نامحدودی تاخیر خورده و پنجره زمانی عرضه آن فاش نشده است. با توجه به اشاره تازه، انتظار می‌رود که سکوت خبری پیرامون این بازی در سال 2021 شکسته شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.