نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 10 بهمن 1398
ساعت 20:00

بازی Dying Light: Bad Blood حالا به صورت رایگان عرضه می‌شود

4.5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام سازندگان، حالا امکان دریافت رایگان بازی بتل رویال Dying Light: Bad Blood وجود دارد.

از زمان عرضه بازی پابجی در سال ۲۰۱۷ و بازی فورتنایت در ادامه همان سال، همواره شاهد محبوبیت بدون وقفه و رو به افزایش بازی‌های battle royale بوده‌ایم. در این گونه بازی‌های آنلاین و بسیار بزرگ، تعداد بسیار زیادی از بازیکنان در یک نقشه بسیار بزرگ با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. محبوبیت بسیار بالایی که این ژانر از بازی‌ها پیدا کرده‌اند، باعث پیدایش عناوین متنوع و زیادی هم شده است؛ برای مثال سری بازی‌های Call of Duty، Fallout، Battlefield و بسیاری دیگر، این روزها از یک ماد مخصوص بتل رویال نیز تشکیل می‌شوند تا هر یک به نوعی سهمی از این بازار داشته باشند. در این زمینه، سری Dying Light نیز از سال ۲۰۱۸ میزبان یک ماد بتل رویال با نام Bad Blood شده بود که با اعلام تازه سازندگان، این بازی از این پس به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

Dying Light: Bad Blood یک عنوان فرعی در مجموعه و در سبک بتل رویال است؛ روند گیم‌پلی بازی البته تفاوت زیادی با عناوین دیگر بتل رویال دارد و در آن ۱۲ بازیکن، باید بر سر کسب منابع، از بین بردن زامبی‌ها، پیدا کردن نمونه خون و در نهایت خارج شدن از نقشه با هلیکوپتر رقابت کنند. همان طور که اشاره شد، این حالت از سال ۲۰۱۸ به صورت پولی قابل تهیه بوده است و در جدیدترین بروزرسانی، بازیکنان حالا می‌توانند با مراجعه به این وبسایت و ثبت‌نام در آن، درنهایت کد رایگان بازی را برای پلتفرم مد نظر خود دریافت کنند.

طرفداران این سری، البته مدت‌هاست که بیش از هر چیز منتظر عرضه Dying Light 2 هستند؛ عنوانی که مدت‌هاست با خبر تاخیر در عرضه مواجه می‌شود. در هر صورت تا زمان عرضه نهایی آن بازی، بازیکنان حالا می‌توانند Dying Light: Bad Blood را به صورت رایگان دریافت کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.