نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 10 بهمن 1398
ساعت 16:00

Nemesis در Resident Evil 3 مخوف‌تر از MR. X خواهد بود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با وعده کپ‌کام، نمسیس به عنوان دشمن اصلی در بازی Resident Evil 3 Remake قرار است وحشتناک‌تر از MR. X بازی دوم باشد.

کپ‌کام در ادامه موفقیت‌های پیاپی با Resident Evil 7 و Resident Evil 2 Remake، به زودی نسخه بازسازی شده Resident Evil 3 را هم عرضه می‌کند که با توجه به نمایش‌ها، می‌توان گفت که طرفداران این سری نسبت به موفقیت این بازی نیز اطمینان پیدا کرده‌اند. نسخه ریمیک Resident Evil 3، قرار است یک اقتباس مدرن همراه با تکنولوژی‌های جدید موتور RE Engine از بازی کلاسیک رزیدنت اویل ۳ باشد که در سال ۱۹۹۸ برای پلی‌استیشن 1 منتشر شده بود. هر دو بازی کلاسیک رزیدنت اویل ۲ و ۳، در جریان گیم‌پلی شاهد حضور یک دشمن تعقیب‌گر بودند که به عنوان «تایرانت»، بازیکنان را در محیط‌های مختلف به قصد نابودی دنبال می‌کردند. درحالی که تایرانت بازی دوم یعنی MR. X به نسبت تایرانت بازی سوم یعنی Nemesis حضور کمرنگ‌تری داشت، با این حال MR. X در نسخه بازسازی RE2 حضور مداوم‌تر ‌و دلهره‌آور بیشتری به نسبت نسخه کلاسیک داشت.

با توجه به این تغییر، بی دلیل نیست که طرفداران از تایرانت نمسیس در بازی ریمیک Resident Evil 3 هم انتظارات بیشتری نسبت به نسخه کلاسیک دارند. نمسیس در بازی کلاسیک RE3 برخلاف MR. X در RE2، حضور بسیار سرسخت‌تر و وحشتناک‌تری داشت و با توجه به مسلح بودن به سلاح‌های گرم و سرد و همچنین توانایی دویدن به سمت بازیکن، یکی از مخوف‌ترین هیولاها در تاریخ سری محسوب می‌شد. با توجه به صحبت‌های تازه کپ‌کام، سازندگان حالا وعده دادند که این هیولا در نسخه بازسازی شده، با توجه به ارتقا هوش مصنوعی قرار است بسیار ترسناک‌تر و خطرناک‌تر از MR. X بازی Resident Evil 2 Remake باشد. به گفته پیتر فابیانو از تهیه‌کنندگان بازی، نمسیس درواقع طوری طراحی شده تا بازیکن را همیشه در تنگنا قرار دهد. این تایرانت بسیار باهوش‌تر از Mr.X بوده و غیر از سرعت بسیار بیشتر، امکان هدف گرفتن جیل از راه دور را هم دارد و در مجموع، شرایط بسیار سخت‌تری را برای بازیکن ایجاد می‌کند.

پیرامون سری بازی‌های رزیدنت اویل، کپ‌کام همان‌طور که اشاره شد چند سال رویایی را پیش روی طرفداران مجموعه گذاشته است. غیر از عرضه پیش روی Resident Evil 3، اخیرا شایعاتی هم درباره بازی Resident Evil 8 منتشر شده بود که می‌توانید در بازی‌مگ مطالعه کنید. بازی Resident Evil 3 Remake قرار است در روز ۳ آوریل (۱۵ فروردین ۹۹) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.