نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 10 بهمن 1398
ساعت 14:00

ویژگی پردرخواست با یک آپدیت رایگان به Battlefield 5 اضافه می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با انتشار آپدیت Chapter 6 بازی Battlefield V، یکی از ویژگی‌های بسیار پردرخواست بازیکنان سرانجام به این بازی اضافه می‌شود.

الکترونیک آرتز و استودیو دایس امسال گرچه اقدام به انتشار یک نسخه جدید از مجموعه بتلفیلد کردند، ولی عنوان سال ۲۰۱۸ سری یعنی Battlefield V همچنان میزبان بروزرسانی‌ها و انتشار بسته‌های محتوایی مختلف بوده است. در جدیدترین این بروزرسانی‌ها، بازیکنان در اوایل هفته بعد می‌توانند منتظر انتشار بروزرسانی رایگان موسوم به Chapter 6 باشند؛ جایی که قرار است یک نقشه جدید جنگل و همچنان تجهیزات و سلاح‌های مرتبط با صحنه نبرد اقیانوس آرام به بازی اضافه شود. با وجود این محتواهای بزرگ، Chapter 6 اما شامل موارد دیگری نیز هست که با تایید DICE، یکی از پردرخواست‌ترین ویژگی‌های مدنظر بازیکنان یعنی امکان «سفارشی‌سازی تانک» که اتفاقا وعده اضافه شدن آن توسط دایس حتی تا قبل از انتشار بازی در سال ۲۰۱۸ هم مطرح شده بود، سرانجام در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

ویژگی سفارشی‌سازی تانک که قرار است از بروزرسانی ۶٫۲ به بازی اضافه شود، به بازیکنان مجموعه انتخاب‌ها و گزینه‌هایی می‌دهد تا بسته به سلیقه خود، اقدام به سفارشی‌سازی و منحصر به فرد کردن تانک خودشان بپردازند. این ویژگی که بنا به اعلام مدیر جامعه طرفداران بازی در توییتر تایید شده، هنوز به کار بیشتری احتیاج دارد و درنهایت از آپدیت ۶٫۲ به بازی اضافه می‌شود. شما می‌توانید تیزر اولیه از ورژن کامل نشده این ویژگی را در این پست مشاهده کنید.

بازی Battlefield V هم‌اکنون از طریق پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی با امتیاز ۸ از ۱۰ را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.