نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 22 تیر 1402 - 09:00
0 از 5

احتمالا نسخه ریمیک Need for Speed: Most Wanted در دست ساخت است

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ سری بازی‌های ریسینگ و اتومبیل‌رانی Need for Speed پس از یک دوره نسبتا طولانی با عملکرد ضعیف، موفق شد تا در دو نسخه آخر این موضوع را جبران کند؛ به این ترتیب بازی‌های Need for Speed Heat محصول سال 2019 و Need for Speed Unbound محصول سال 2022 هر دو در جلب نظر طرفداران و منتقدین بسیار خوب عمل کردند و به نظر می‌رسد که فرنچایز مجددا به دوران اوج خودش برگشته است. با در نظر گرفتن همین موفقیت، جالب‌توجه خواهد بود که برنامه EA برای آینده سری چه خواهد بود.

با توجه به یک گزارش تازه، به نظر می‌رسد که یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین عناوین تاریخ این سری، یعنی بازی کلاسیک Need for Speed: Most Wanted احتمالا در دست بازسازی قرار دارد. این بازی سال 2005 که عملا حالا یک عنوان کلاسیک محسوب می‌شود، اولین بار در دوره نسل ششم کنسول‌های بازی عرضه شده بود. گزارش اخیر که احتمال ساخت ریمیک این بازی را مطرح کرده، براساس پست‌های توییتری Simone Bailly است که به نوعی این بازی را جلوتر از معرفی رسمی لیک کرده است. این صداپیشه البته پست‌ها را حالا حذف کرده، ولی در یک جا اشاره کرده بود که این عنوان در سال 2024 عرضه خواهد شد.

گفتنی است که این گزارش با توجه به عدم واکنش EA، درحال حاضر به صورت شایعه مطرح است و بایستی منتظر خبرهای رسمی درباره آن بود. گفتنی است که عناوین موفق اخیر سری Need for Speed توسط تیم Criterion ساخته شدند که نکته جالب توجه درباره بازگشت این تیم به ساخت عناوین سری، سابقه کار آن‌ها روی نسخه Most Wanted سال 2012 نیز هست. با توجه به همین پیش‌زمینه، می‌توان احتمال دیگری جز ریمیک Need for Speed: Most Wanted را هم مطرح کرد و بازی جدید می‌تواند نسخه دنباله بازی سال 2012 نیز باشد. در هر صورت همان‌طور که اشاره شد باید منتظر خبرهای رسمی درباره این بازی احتمالی باشیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.