نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 01 مرداد 1402 - 11:00
1 از 5

احتمال عرضه با تخفیف PS5 در برخی مناطق مطرح شده است

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ در ادامه شایعات و گزارش‌های غیررسمی که پیرامون عرضه کنسول‌های PS5 Slim و PS5 Pro مطرح شده، اخیرا شایعه شده که سونی قصد دارد نسخه‌های فعلی این کنسول در بازار را در برخی مناطق با قیمت‌های اصلاح شده و تخفیف خورده به فروش برساند. این شایعه جدید که توسط اینسایدر شناخته شده یعنی billbil-kun مطرح شده، او گفته که نسخه استاندارد کنسول PS5 در بازار آمریکا کاهش قیمت به 450 دلار خواهد داشت.

او در ادامه گفته که همین اتفاق در بازار آلمان نیز پیگیری می‌شود و این کنسول‌ها که درحال حاضر با قیمت 550 یورو فروخته می‌شوند، تا 475 یورو کاهش قیمت پیدا می‌کنند.  همچنین در بریتانیا نیز قیمت این نسخه از کنسول‌ها از 480 پوند به 405 پوند خواهد رسید. این اینسایدر البته تاریخ مشخصی برای این کاهش قیمت‌ها اعلام نکرده، ولی در صورت صحت و اتفاق افتادن آن، می‌توان گفت که اولین تخفیف و کاهش قیمت ثبت شده برای PS5 در آن مناطق خواهد بود.

با توجه به گزارش‌های غیررسمی که تاکنون منتشر شده، سونی مشغول ساخت ورژن‌های میان‌نسلی از کنسول PS5 است که مشخصا با قابلیت نصب و جداکردن درایور دیسک نوری تولید می‌شوند. این کنسول‌ها که در باندل همراه با درایو دیسک نوری و بدون آن عرضه خواهند شد، جایگزین هر دو نسخه فعلی PS5 استاندارد و دیجیتال می‌شوند. لازم به ذکر است که سونی هنوز واکنشی به این خبرها نشان نداده است، ولی شایعات در این رابطه به تناوب به گوش می‌رسند. اخیرا نیز Nick Baker از Xbox Era ادعا کرده بود که این کنسول‌ها به زودی و در ماه آینده میلادی از طریق یک رویداد اختصاصی PlayStation معرفی می‌شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.