نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 09 بهمن 1398
ساعت 16:00

ممکن است بازی Resident Evil 8 نیز با دوربین اول شخص باشد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ چند گزارش مختلف، نشان می‌دهد که احتمالا بازی Resident Evil 8 موارد مشابه زیادی با نسخه هفتم این سری دارد.

کمپانی کپ‌کام، این روزها مشغول گذراندن آخرین مراحل از ساخت بازی Resident Evil 3 Remake است و به نظر می‌رسد که این بازی، بدون هیچ مشکل یا تاخیری در موعد عرضه مشخص شده منتشر شود. با این وجود پیرامون بازی بعدی این سری از خط اصلی داستانی یعنی Resident Evil 8، اخیرا گزارش‌های بیشتری منتشر شده است. پس از شایعات اخیر پیرامون اینکه این بازی هنوز به مدت زمان بسیار بیشتری برای ساخت نیاز دارد، حالا چند منبع غیررسمی دیگر نیز در این زمینه اظهارنظر کرده‌اند. گفتنی است که برخی از این منابع در گذشته سوابق مختلفی از افشای اطلاعات داخلی کپ‌کام تا پیش از اعلام رسمی آن‌ها هم داشته‌اند.

براساس گزارش جدید، به نظر می‌رسد که بازی Resident Evil 8 قرار است مشابهت‌های جالبی با Resident Evil 7 داشته باشد. از جمله مهم‌ترین این موارد، استفاده از دوربین اول شخص در بازی است که همچون نسخه هفتم، در Resident Evil 8 نیز گیم‌پلی به شکل اول شخص دنبال می‌شود. گفتنی است که انتخاب دوربین اول شخص برای بازی هفتم، گرچه نقدهایی نیز داشت ولی درمجموع مورد استقبال اکثر طرفداران و همچنین منتقدین واقع شده بود. با وجود ان موفقیت، کپ‌کام نسخه ریمیک Resident Evil 2 و همچنین بازی در صف عرضه Resident Evil 3 را به صورت دوربین سوم شخص تولید کرده است. در صورتی که این ادعاها درست باشد، کپ‌کام ظاهرا پس از این دو عنوان ریمیک، قرار است در دنباله خط داستانی اصلی این سری مجددا به استفاده از دوربین اول شخص بازگردد.

غیر از این تشابه، ظاهرا در بازی هشتم شاهد بازگشت چند شخصیت از Resident Evil 7 هم هستیم. به این ترتیب که هر دو شخصیت Ethan Winters قهرمان اصلی بازی هفتم، و همچنین Chris Redfield که به عنوان شخصیت قدیمی سری، حضور کوتاه و مهمی در بازی هفتم داشت نیز ظاهرا در بازی هشتم سری برمی‌گردند. با وجود این موارد، گزارش جدید ادعا کرده که دیگر خبری از دشمنان اصلی بازی هفتم یعنی Molded نیست و در عوض، این بار موجودات خون‌آشام جدیدی مانند گرگینه‌ها (Werewolves) و همچنین اشباح مونث وجود دارند که دومی، ظاهرا از آن نوع دشمنانی هستند که در تعقیب مداوم بازیکن می‌باشند.

لازم به ذکر است که این گزارش، بیشتر مبتنی بر ادعاها از جانب منابعی بوده که سابقه افشاهای اطلاعاتی داخلی از کپ‌کام را داشته‌اند و نمی‌توان به عنوان یک خبر قطعی و رسمی در نظر گرفت. پیرامون صحت آن‌ها، IGN البته با کپ‌کام نیز تماس گرفته و این شرکت، گفته که آن‌ها هیچ وقت در ارتباط با شایعات و گمانه‌زنی‌ها اظهار نظر نمی‌کنند.

بازی بعدی سری رزیدنت اویل، Resident Evil 3 Remake است که قرار است در ۳ آوریل (۱۵ فروردین) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.