نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 09 بهمن 1398
ساعت 20:00

تصویر هنری تازه The Last of Us 2 به ویژگی جدیدی اشاره دارد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس یک تصویر هنری جدید از بازی The Last of Us 2، ظاهرا یک ویژگی جالب به این سری اضافه می‌شود.

یکی از موردانتظارترین عناوین نسل هشتم کنسول‌های بازی، دنباله The Last of Us ساخته شدیدا تحسین‌شده سال ۲۰۱۳ ناتی داگ است که مدتی پیش، از دید کاربران متاکریتیک به عنوان بهترین بازی دهه قبل نیز معرفی شد. درحالی که تقریبا چهار ماه تا انتشار The Last of Us Part 2 زمان باقی مانده، ناتی داگ تاکنون چند تریلر از گیم‌پلی بازی نیز منتشر کرده و برخی ویژگی‌های جدیدی که نسبت به بازی اول، در دنباله دیده می‌شوند را معرفی کرده است. پیرامون ویژگی‌های جدید گیم‌پلی بازی اخیرا از جانب یک منبع تقریبا غیرعادی، به المان کاملا تازه‌ای در سری اشاره شده است. این المان که براساس یک تصویر هنری رسمی بازی دیده می‌شود، دو شخصیت الی و دینا را در حال اسب سواری و مبارزه با دشمنان نشان می‌دهد. در صورتی که چنین مکانیک گیم‌پلی در بازی نهایی نیز وجود داشته باشد، این برای اولین بار خواهد بود که امکان گان‌پلی و تیراندازی در حین اسب سواری در این سری دیده می‌شود. شما می‌توانید در ادامه این تصویر هنری را مشاهده کنید.

the last of us 2 art book horseback combat

تصویر هنری جدید، درواقع یکی از محتواهای بسته فیزیکی و Deluxe Edition بازی است که به عنوان یکی از صفحات داخل کتابچه Art Book به خریداران آن نسخه تعلق می‌گیرد. تاکنون گرچه گیم‌پلی اسب سواری الی و دینا، در تریلرهای قبلی بازی دیده شده بود ولی هیچ کدام شامل گان‌پلی و تیراندازی در حین اسب سواری نمی‌شدند. به همین خاطر است که تایید احتمالی وجود این ویژگی به نوعی ازطریق یک منبع غیرعادی توصیف شده است. درنهایت باید توجه داشت که وجود این ویژگی، هنوز به صورت رسمی تایید نشده و ممکن است که تصویر هنری اخیر، صرفا جنبه تزئینی داشته باشد و ارتباطی به گیم‌پلی نداشته باشد. با در نظر گرفتن تایید حضور The Last of Us 2 در رویداد نزدیک Taipei Game Show، انتظار می‌رود که به زودی شاهد نمایش‌های بیشتری از این بازی نیز باشیم.

بازی The Last of Us Part 2 قرار است در تاریخ ۲۹ می (۹ خرداد ۹۹) برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود. شما می‌توانید مطلب «هشت موردی که دوست داریم در The Last of Us Part 2 ببینیم» را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.