نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 21 دی 1398
ساعت 16:00

بهترین بازی دهه قبل از دید کاربران متاکریتیک معرفی شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ جامعه کاربران Metacritic، اخیرا بازی The Last of Us را به عنوان بهترین بازی دهه ۲۰۱۰ انتخاب کردند.

شروع سال ۲۰۲۰ به معنای پایان دهه ۲۰۱۰ نیز هست و این موضوع در جامعه بازیکنان صنعت گیم، با مرور خاطرات و انتخاب بهترین تجربه‌های آن‌ها در طول دهه اخیر هم همراه است. به تازگی وب‌سایت متاکریتیک که به عنوان یک مرجع برای جمع‌آوری نقد و بررسی مدیاهای مختلف و ارائه میانگین نمرات این نقد و بررسی‌ها شناخته می‌شود، یک نظرسنجی در میان کاربران خودش ایجاد کرده تا از میان گزینه‌ها، یک بازی را به عنوان «بهترین بازی دهه ۲۰۱۰» انتخاب کنند. درحالی که این فهرست، شامل بهترین بازی‌های منتشر شده صنعت گیم در طول یک دهه اخیر از دید نمرات میانگین متاکریتیک می‌شود، کاربران در پایان بازی سال ۲۰۱۳ ناتی داگ یعنی The Last of Us را در صدر جدول قرار دادند. رتبه دوم به انحصاری نینتندو سوییچ یعنی The Legend of Zelda: Breath of the Wild رسید و بازی The Witcher 3: Wild Hunt هم جایگاه سوم را کسب کرد. شما در ادامه فهرست بهترین بازی‌های دهه اخیر از دید کاربران متاکریتیک را مشاهده می‌کنید:

  1. The Last of Us
  2. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  3. The Witcher 3: Wild Hunt
  4. Red Dead Redemption 2
  5. Mass Effect 2
  6. Bloodborne
  7. The Elder Scrolls V: Skyrim
  8. God of War
  9. Grand Theft Auto V
  10. Dark Souls

 

پیرامون این انتخاب، باید گفت که بازی The Last of Us به واقع یکی از پرتحسین‌ترین بازی‌های دهه اخیر بود که طرفداران پس از سال‌ها از زمان عرضه هنوز هم درباره آن صحبت می‌کنند. با در نظر گرفتن اینکه بازی دنباله آن یعنی The Last of Us Part 2 نیز در ادامه سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد، به نظر می‌رسد که دنیای پساآخرالزمانی ناتی داگ برای یک دهه دیگر هم همچنان در میان صحبت‌ها و بحث‌های بازیکنان حضور داشته باشد.

غیر از این نظرسنجی، متاکریتیک یک نظرسنجی جداگانه هم برای انتخاب «بهترین بازی ۲۰۱۹ از دید کاربران متاکریتیک» هم تدارک دیده که در این فهرست، بازی Resident Evil 2 بیشترین رای را به دست آورده است. لازم به ذکر است که این فهرست نیز با توجه به امتیازات میانگین متا توسط متاکریتیک از میان عناوین سال ۲۰۱۹ لیست شده است. شما در ادامه این فهرست را نیز مشاهده می‌کنید:

  1. Resident Evil 2
  2. Sekiro: Shadows Die Twice
  3. Death Stranding
  4. Fire Emblem: Three Houses
  5. Star Wars Jedi: Fallen Order
  6. The Outer Worlds
  7. Control
  8. Devil May Cry 5
  9. Luigi's Mansion 3
  10. Pokemon Sword / Shield
  11. Disco Elysium
  12. Super Mario Maker 2
  13. Call of Duty: Modern Warfare
  14. Astral Chain
  15. Kingdom Hearts 3
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.