نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 09 بهمن 1398
ساعت 14:00

کارمند سابق راک‌استار گیمز به تاریخ عرضه GTA 6 اشاره کرد

4.5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از کارمندان سابق شرکت راک‌استار، اخیرا پیرامون موعد عرضه بازی GTA 6 اظهار نظر کرده است.

با توجه به موفقیت غیر قابل توصیف Grand Theft Auto 5 از نظر فنی، تجاری و محبوبیت میان طرفداران، به نظر نمی‌رسد که احتمال ساخته شدن نسخه ششم این سری خارج از تصور باشد. درواقع از زمان عرضه GTA 5 در سال ۲۰۱۳ تاکنون، بارها شایعات مختلفی پیرامون نسخه ششم منتشر شده که آخرین مورد از این دست، مربوط به پست تازه یک بدلکار مشهور صنعت گیم بود. در صورتی که احتمال ساخت GTA 6 را قطعی فرض کنیم و آن را درکنار موعد رونمایی پلی‌استیشن 5 که احتمالا در هفته‌های پیش رو انجام می‌شود قرار دهیم، می‌توان شایعاتی از این دست که در رویداد رونمایی PS5 می‌توان منتظر رونمایی از GTA 6 هم بود را جدی گرفت. علیرغم این قبیل شایعات، به تازگی یکی از بازیسازان قدیمی صنعت گیم که سابقه حضور در شرکت راک‌استار را نیز در کارنامه دارد، گفته که این بازی بعید است به این زودی‌ها معرفی شود.

به تازگی Daily Star گزارشی از موسسه Jeffries منتشر کرده که اخیرا با Darion Lowenstein گفتگویی انجام داده‌اند. Lowenstein که پیش از این سابقه کار در چندین شرکت بازی‌سازی از جمله راک‌استار گیمز را نیز در کارنامه دارد،در یک بخش از صحبت‌ها اشاره کرده که بازی GTA 6 قرار نیست به این زودی‌ها عرضه شود. به گفته او، برادران هاوزر تمام تاکید و اولویت‌های خود را به جای ددلاین و تاریخ عرضه از قبل مشخص شده، روی کیفیت آن بازی گذاشته‌اند. او همچنین گفته که با توجه به این اولویت، بهترین و خوش‌بینانه‌ترین حدسی که پیرامون تاریخ عرضه دارد، انتشار بازی در اواخر سال ۲۰۲۱ است. با این اوصاف طرفداران نباید به این زودی‌ها منتظر رونمایی یا تریلر از بازی باشند.

لازم به ذکر است که Lowenstein گرچه دیگر کارمند راک‌استار نیست و نمی‌توان این صحبت‌ها را چیزی بیش از اظهارنظر شخصی دانست، ولی عرضه در اواخر ۲۰۲۱ به نظر می‌رسد که می‌تواند تاریخ انتشار درستی برای GTA 6 باشد. ذکر این نکته نیز ضروری است راک‌استار حدود سه ماه پیش، برنامه یک ساله عرضه محتواهای جدید برای Grand Theft Auto Online را نیز اعلام کرد و با توجه به این برنامه، به نظر می‌رسد که اولویت فعلی سازندگان برای GTA Online اختصاص پیدا کرده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.