نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 07 بهمن 1398
ساعت 16:00

ممکن است پست جدید یک بدلکار معروف اشاره به GTA 6 باشد

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پست تازه یک بدلکار صنعت گیم که سابقه همکاری زیادی نیز با راک‌استار دارد، ممکن است به GTA 6 مرتبط باشد.

از زمان عرضه Grand Theft Auto 5 در سال ۲۰۱۳، این بازی بدون اینکه محدودیت زمانی یا دوره‌ای را شامل شود، همواره در طول ماه‌های اخیر در بین پرفروش‌ترین بازی‌های هر سال قرار گرفته است. به طور کلی این بازی حتی پس از هفت سال از عرضه، هنوز در میان پرفروش‌ترین بازی‌های ماهانه و سالانه در بازارهای مختلف قرار دارد؛ اتفاقی که باعث شده تا از GTA 5 به عنوان پرفروش‌ترین بازی ویدیویی نسل هشتم و احتمالا کل صنعت گیم نیز یاد شود. با توجه به این میزان عطش سیری ناپذیر طرفداران، می‌توان حدس زد که این بازار تا چه میزان در انتظار معرفی و عرضه بازی بعدی یعنی Grand Theft Auto 6 است.

پیرامون GTA 6، البته هرگز کمبود خاصی از نظر انتشار شایعات، گمانه‌زنی‌ها، درز احتمالی اطلاعات و ... در طول سال‌های اخیر وجود نداشته است. آخرین مورد از این دست اطلاعات که ممکن است ارتباطی هم با GTA 6 نداشته باشد، به پست اینستاگرامی تازه یک بدلکار معروف صنعت بازی مرتبط است. این بدلکار که Tim Neff نام دارد، در گذشته برای مثال در پروژه ساخت Red Dead Redemption 2 نیز با راک‌استار گیمز همکاری داشته است. در پست مذکور این بدلکار، او یک تصویر در لباس موشن کپچر ارسال کرده که اسلحه‌های مختلفی را در دست دارد و خصوصا سبک و طراحی او با اسلحه‌ها، از نظر بسیاری از طرفداران اشاره احتمالی به یک بازی سری GTA است.

تیم نف البته هیچ صحبتی درباره اینکه این پروژه مربوط به یک بازی GTA باشد نکرده، و ممکن است که این تصاویر مربوط به روند ساخت یک بازی کاملا متفاوتی باشد. او همچنین در گذشته سابقه تکذیب کامل حضور در Red Dead Redemption 2 را هم داشته که درنهایت، مشخص شد که درواقع یکی از بدلکاران بازی بوده است. در هر صورت باید توجه داشت که موفقیت چشمگیر بازی GTA 5 و این سری بازی‌ها در نگاه کلی‌تر، نظریه ساخته شدن بازی GTA 6 را هم کاملا منطقی جلوه می‌دهد. در صورتی که راک‌استار واقعا چنین پروژه‌ای را در حال ساخت داشته باشد، این بازی به احتمال زیاد یک عنوان کنسول‌های بازی نسل نهمی خواهد بود؛ کنسول‌هایی که قرار است در اواخر سال ۲۰۲۰ جایگزین PS4 و Xbox One شوند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.