نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 07 بهمن 1398
ساعت 14:00

ظاهرا کونامی دو پروژه مرتبط با Silent Hill را دنبال می‌کند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش تازه شان می‌دهد که کونامی هم‌اکنون روی دو پروژه مختلف از سری Silent Hill کار می‌کند.

با توجه به گزارش اخیر Eurogamer براساس اظهارات یک کاربر توییتری به نام Aesthetic Gamer که پیش از این سابقه زیادی در افشای اطلاعات مرتبط با کپ‌کام (گرچه سازنده عناوین Silent Hill نیست) داشته است، ظاهرا حالا شایعات پیرامون ساخته شدن یک عنوان جدید از سری سایلنت هیل توسط کونامی جدی‌تر شده است. به گفته این کاربر، کونامی درحال حاضر مشغول ساخت یک بازی از نوع Soft Reboot برای سری سایلنت هیل است و همزمان یک بازی دیگر از سری که قرار است به شکل اپیزودیک مشابه عناوین Telltale games یا Until Dawn باشد را هم در این مجموعه پیگیری می‌کند. شما در ادامه این اظهارات را مشاهده می‌کنید:

در خبرهای دیگر، می‌خواهم یک سری اطلاعات را بازگو کنم و فکر کنم که بتوانم در این مورد صحبت کنم. درحال حاضر تعدادی بازی سایلنت هیل مشغول ساخته شدن هست. کونامی حدود دو سال پیش با برخی بازیسازان درباره ایده ساخت دو بازی جدید سایلنت هیل مذاکره کرده بود که یک بازی به شکل یک ریبوت نرم برای کل فرنچایز و بازی دوم هم در قالب اپیزودیک (مشابه عناوین TellTale/Until Dawn) هستند. من بیش از این چیزی دیگری نمی‌دانم ولی اطمینان دارم که کونامی بودجه مناسبی برای این پروژه‌ها اختصاص داده و تیم بازیسازان مناسبی را هم برای این کار تشکیل داده که درنهایت، بازی‌های موفقی تولید شوند.

Aesthetic Gamer البته منبع مشخصی برای صحبت‌هایش مطرح نکرده و صرفا اعتبار او به خاطر افشاهای جالب‌توجه قبلی او است؛ به همین خاطر، نمی‌توان تا زمان اظهارنظر رسمی کونامی با اطمینان آن‌ها را تایید کرد. با این وجود، اخیرا گزارشی از پروژه هنوز اعلام نشده کارگردان هنری Silent Hill 2 در کونامی نیز منتشر شد که در یک اظهارنظر جالب، گفته بود که «امیدوار است پروژه فعلی او درنهایت کنسل نشود». همه این موارد در کنار یکدیگر، می‌تواند نشانه‌های خوبی برای طرفداران سری باشد. درنهایت باید منتظر ماند و شاهد بود که آیا کونامی پس از سال‌ها خاموش بودن مجموعه Silent Hill، طرفداران قدیمی این سری وحشت-بقا را با معرفی بازی جدید خوشحال می‌کند یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.