نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 07 بهمن 1398
ساعت 09:00

فیل اسپنسر از مذاکرات اخیر خود با استودیوهای ژاپنی گفته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ فیل اسپنسر که مدتی پیش از سفر به ژاپن گفته بود، اخیرا گزارشی را در این زمینه منتشر کرده است.

فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت، تقریبا یک هفته پیش بود که خبر از یک مسافرت کاری به ژاپن داده بود. او حالا در یک پست توییتری پیرامون این سفر صحبت کرده و گفته که با استودیوهای مختلف ژاپنی، پیرامون Xbox Series X، رویداد E3 2020 و ... گفتگوهایی داشته است. گفتنی است که Xbox Series X نام کنسول نسل بعدی ایکس‌باکس و جانشین کنسول‌های Xbox One است. پیرامون E3 نیز مایکروسافت مدتی پیش اعلام کرده بود که علیرغم غیبت مجدد سونی، آن‌ها در سال ۲۰۲۰ نیز در E3 شرکت خواهند کرد.

با توجه به توییت تازه اسپنسر، او ظاهرا در یک هفته گذشته از چندین استودیو بازیسازی ژاپنی دیدن کرده و با آن‌ها پیرامون کنسول بعدی ایکس‌باکس، سرویس‌های مهم این پلتفرم نظیر Game Pass و Project xCloud و همچنین رویداد موردانتظار E3 2020 گفتگو کرده است. او همچنین گفته که با بازیسازان ژاپنی به تجربه برخی بازی‌های معرفی شده و معرفی نشده هم پرداخته است. لازم به ذکر است که مایکروسافت هر ساله در E3، تعدادی نمایش از بازی‌های ساخته شده در ژاپن نیز در برنامه‌های خود قرار می‌دهد و به نظر این رویه امسال نیز وجود خواهد داشت. او البته درباره یک موضوع و شایعه که بلافاصله پس از گزارش اولیه سفر به ژاپن منتشر شده بود - یعنی تصاحب احتمالی تیم‌های بازیسازی ژاپنی - اظهارنظری نکرده است. شما در ادامه این پست را مشاهده می‌کنید.

در یک هفته فوق‌العاده در ژاپن، پیرامون Xbox Series X، سرویس Xbox Game Pass و سرویس بازی استریمی Project xCloud با بازیسازان و ناشران ژاپنی گفتگو کردیم. ما همچنین چند بازی معرفی شده و معرفی نشده را هم بازی کردیم ودر زمینه آینده صنعت گیم و همچنین E3 2020 نیز صحبت‌هایی داشتیم. همیشه از ژاپن به خاطر استعدادهای خلاقی که می‌بینم با انگیزه‌ای بیشتر بر می‌گردم.

با در نظر گرفتن اینکه اسپنسر همواره اهمیت بسیار بالایی برای کار با استودیوهای ژاپنی قائل بوده است، باید دید که این گونه سفرها درنهایت به گسترش نفوذ ایکس‌باکس در ژاپن منجر خواهد شد یا خیر؛ بازاری که به شکل سنتی سلایقی متمایل به سرگرمی‌های گیمینگ داخلی دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.