نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 25 دی 1398
ساعت 09:00

تریلر جدید Resident Evil 3 بر Nemesis تمرکز دارد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در تریلر کوتاه و جدید کپ‌کام از Resident Evil 3، شاهد مرگبارترین نسخه از هیولای Nemesis هستیم.

شرکت ژاپنی کپ‌کام حدود سه ماه دیگر اقدام به انتشار نسخه ریمیک و بازسازی شده Resident Evil 3 می‌کند که یک اقتباس مدرن از بازی اورجینال سال 1999 است. بازی اصلی رزیدنت اویل ۳، اکشن‌ترین در میان سه‌گانه اول و کلاسیک این سری بود و شخصیت اصلی بازی یعنی «جیل ولنتاین» (عضو گروه پلیس STARS)، به صورتی پیوسته در تعقیب قدرتمندترین و سریع‌ترین تایرانت این سه‌گانه یعنی «Nemesis» قرار داشت. نمسیس یک سلاح زنده کامل و البته هوشمند بود که ماموریت به قتل رساندن اعضای گروه را داشت و این کار را از ابتدا تا انتهای بازی به شکلی خستگی ناپذیر دنبال می‌کرد. نمسیس گرچه مهم‌ترین عنصر وحشت و ترس دائمی در گیم‌پلی بازی اورجینال بود، ولی با توجه به تریلر جدید نسخه ریمیک، به نظر طرفداران حالا باید منتظر مخوف‌ترین نسخه از این هیولا در بازی Resident Evil 3 Remake باشند. شما در ادامه تریلر جدید بازی با محوریت هیولای نمسیس را مشاهده می‌کنید.

 

کپ‌کام گرچه از مدتی پیش از نسخه بازسازی Resident Evil 3 رونمایی کرد، ولی نمسیس در تیزرهای بعدی حضور کمرنگ‌تری داشت. با توجه به انتشار تریلر جدید باید گفت که طرفداران خصوصا قدیمی‌تر، حالا بیش از هر زمان دیگر مشتاق تجربه Resident Evil 3 Remake خواهند بود تا تجربه نوستالژیک مبارزه با این هیولا را این بار و در یک بازی کاملا مدرن و نسل هشتمی زنده کنند. در تریلر جدید، نمسیس از چندین اسلحه مرگبار از جمله راکت و آتش‌افروز استفاده می‌کند و جیل را بارها به دام می‌اندازد.

بازی Resident Evil 3 قرار است در تاریخ ۳ آوریل (۱۵ فروردین ۹۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.