نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 08 بهمن 1401
ساعت 09:00

در رویداد سالگرد Dying Light 2 Stay Human چند سورپرایز وجود دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت Techland سازنده سری بازی‌های Dying Light اخیرا اعلام کرده که قصد برگزاری رویداد ویژه‌ای به مناسبت سالگرد انتشار Dying Light 2 Stay Human را دارد. این رویداد که در 31 ژانویه (11 بهمن) برگزار می‌شود، اشاره شده که ظاهرا قرار است از چند سورپرایز نیز پرده‌برداری شود. با توجه به این گزارش، رویداد سالگرد عرضه بازی، قرار است به صورت زنده و از طریق کانال رسمی توییچ همین بازی پخش شود و به نظر می‌رسد که جدای از صحبت پیرامون بازی اصلی، می‌توان منتظر شنیدن خبرهای جدید از بسته الحاقی بعدی نیز بود.

آخرین اکسپنشن منتشر شده برای Dying Light 2 Stay Human، محتوای Bloody Ties بود که از نظر وسعت و حجم نسبتا بزرگ بود و جدای از روایت خط داستانی جدید، بیش از شش ساعت نیز گیم‌پلی را شامل می‌شد. در Bloody Ties بازیکن وارد لوکیشن جدیدی به نام Carnage Hall می‌شود که عملا یک نوع محوطه گلادیاتوری آخرالزمانی است. در کنار این گیم‌پلی مبارزه‌ای، خطوط داستانی، شخصیت‌های جدید و کوئست‌های مرتبط نیز برای این بسته اکسپنشن وجود دارد.

بازی Dying Light 2 Stay Human درحال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این عنوان با امتیاز 7 از 10 را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.