نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 03 مرداد 1402
ساعت 11:00

تنسنت به اصلی ترین سهامدار شرکت سازنده Dying Light تبدیل می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت بازیسازی لهستانی Techland که به خاطر ساخت سری بازی‌های Dying Light نیز شناخته می‌شود، اخیرا اعلام کرده که همکاری خود با غول فناوری چینی یعنی کمپانی تنسنت را گسترش می‌دهد. با توجه به این گزارش، Tencent به سهامدار عمده تک‌لند تبدیل خواهد شد که در طی آن، این استودیو بازی‌سازی همچنان آزادی عمل خلاقانه و مالکیت روی IPها و فرنچایزهای خودش را حفظ می‌کند. در این تحولات، مدیرعامل کنونی تک‌لند یعنی Paweł Marchewka به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

Marchewka پس از این به سابقه سه دهه فعالیت شرکت اشاره کرده و اینکه بازی بعدی جهان‌باز و اکشن نقش‌آفرینی آن‌ها با این هدف ساخته می‌شود که به یک تجربه استثنایی تبدیل شود. او همچنین گفته که سازندگان، این رویا را نیز در سر دارند که سری Dying Light را به یک تجربه فوق‌العاده از بازی‌های سبک زامبی تبدیل کنند. مدیرعامل تک‌لند سپس گفته که رسیدن به این اهداف تنها از طریق کار کردن با دوستانی که اهداف مشابهی را دارند و همچنین شرکای قدرتمند امکان‌پذیر خواهد بود و این همکاری، باعث می‌شود تا شرکت با نهایت سرعت به سمت اهداف خود پیش برود. به گفته او، تنسنت سابقه درخشانی از مشارکت با تیم‌های مختلف در سطح جهان دارد و اینکه آن‌ها سابقه خوبی در زمینه احترام گذاشتن به آزادی عمل استودیوها از خود به جای گذاشته‌اند.

لازم به ذکر است که بازی جهان‌باز و اکشن نقش‌آفرینی که Marchewka به آن اشاره کرد، هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. جدیدترین عرضه این شرکت یعنی Dying Light 2 Stay Human نیز پس از گذشت حدود یک سال از عرضه همچنان بروزرسانی و ویژگی‌های تازه دریافت می‌کند. این بازی همچنین در سال 2024 دومین DLC بزرگ و پولی خود را هم دریافت خواهد کرد. پیرامون این شرکت، گزارش‌هایی از همکاری با کامیک‌های The Walking Dead نیز وجود داشته و باید دید که خبرهای بیشتر در این رابطه در چه زمانی منتشر می‌شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.