نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 04 مرداد 1402
ساعت 11:00

به گفته کپکام آمار بازیکنان Exoprimal از یک میلیون عبور کرده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام از ابتدای سال 2023 بسیار پرکار ظاهرا شد و پس از عرضه دو بازی شدیدا موفق Resident Evil 4 و Street Fighter 6، اخیرا بازی دیگری به نام Exoprimal را هم عرضه کرد. Exoprimal یک تجربه آنلاین متفاوت با بهره‌گیری از گیم‌پلی رقابت تیمی و البته حضور دایناسورها است که البته در زمان رونمایی و حتی هنگام عرضه با استقبال چندان مناسبی مواجه نشد. علیرغم این پیش‌زمینه، این بازی ظاهرا در جذب مخاطب عملکرد قابل قبولی داشته است.

با توجه به گزارش تازه کپ‌کام، تعداد بازیکنانی که Exoprimal را تجربه کردند اخیرا از یک میلیون نفر عبور کرده است. این آمار مربوط به همه پلتفرم‌ها و پس از گذشت دو هفته از لانچ منتشر می‌شود که به دلایل مختلف جالب‌توجه است. به هر ترتیب باید توجه داشت که این آمار مشخصا ارتباطی به فروش بازی ندارد چون گرچه یک بازی رایگان نیست، ولی از روز اول عرضه از طریق سرویس Game Pass نیز در دسترس مشترکان آن قرار گرفته بود. با این وجود، رسیدن به چنین آماری برای یک فرنچایز جدید آن هم پس از لانچ نه چندان موفق، پرحاشیه و پرنقد همچنان می‌تواند موفقیت محسوب شود.

کپ‌کام درادامه اطلاعیه خود گفته که به مناسبت این اتفاق، به همه بازیکنان زره ویژه Skywave Exosuit به عنوان پاداش تعلق خواهد گرفت. این زره بخشی از محتواهای جدید Title Update 1 است که قرار است در روز 16 آگوست (25 تیر) عرضه شود. جدای از این زره، در این آپدیت قرار است 10 زره Exosuit از نوع Alpha هم عرضه شود. جلوتر از این آپدیت و حدود دو روز دیگر نیز حالت چندنفره جدید PvE به نام Savage Gauntlet برای این بازی منتشر خواهد شد. این بازی درحال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.