نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 02 مرداد 1402
ساعت 15:00

چهره و بازیگر مری جین در Marvel’s Spider-Man 2 تغییر نکرده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اینسامنیاک گیمز اخیرا و در جریان رویداد Comic-Con تریلر داستانی جدیدی برای بازی Marvel’s Spider-Man 2 به اشتراک گذاشت،  که در طی آن چند شخصیت جدید از جمله هری آزبورن و ونوم و البته شخصیت‌های دیگر نظیر پیتر پارکر، مایلز مورالس و مری جین واتسون هم به نمایش گذاشته شدند. پیرامون شخصیت پیتر پارکر، البته از مدت‌ها قبل و زمان عرضه نسخه ریمستر بازی Marvel’s Spider-Man برای PS5 می‌دانستیم که مدل و شمایل چهره این کاراکتر از John Bubniak به Ben Jordan تغییر پیدا کرده، و در بازی جدید نیز مجددا چهره Ben Jordan برای پیتر پارکر استفاده شده است.

در همین ارتباط، تریلر اخیر داستانی بازی ظاهرا یک سورپرایز مشابه داشت و برخی طرفداران از تغییر چهره شخصیت مری جین در این بازی خبر دادند. درحالی که همچنان حواشی گسترده و اعتراضات طرفداران پیرامون تصمیم به تغییر چهره پیتر پارکر وجود دارد، حالا بحث‌های مشابهی درباره تغییر چهره مری جین نیز در میان آن‌ها ایجاد شده است. در واکنش به این بحث‌های تازه، اخیر James Stevenson مسئول روابط عمومی استودیو اینسامنیاک در یک ارسال توییتری، تغییر چهره مری جین را تکذیب کرده و گفته که این شخصیت در بازی دوم نیز از همان مدل چهره در بازی اول و همچنین همان صداگذار استفاده کرده است. لازم به ذکر است که صداپیشه این شخصیت در بازی اول Laura Bailey بود.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در روز 20 اکتبر (28 مهر) به صورت انحصاری PS5 عرضه می‌شود. این بازی با توجه به اطلاعات تازه که منتشر شده، از نظر داستانی 9 ماه پس از وقایع بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales جریان پیدا خواهد کرد، و سازندگان وعده داده‌اند که بازی از نظر بصری و گرافیکی، در روز عرضه حتی از این هم بهتر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.