نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 30 تیر 1402
ساعت 09:00

تریلر داستانی رسمی Marvel’s Spider-Man 2 با معرفی هری آزبورن

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مطابق پیش‌بینی‌های قبلی، در جریان حضور اینسامنیاک گیمز در رویداد تازه San Diego Comic-Con اطلاعات جالبی از بازی موردانتظار Marvel’s Spider-Man 2 فاش شده که در این رابطه، تریلر تازه‌ای هم از این عنوان به اشتراک گذاشته شده است. شما در ادامه این تریلر داستانی با رونمایی از شخصیت هری آزبورن را مشاهده می‌کنید.

با توجه به تریلر، هری آزبورن که در بازی اول به صورت گذرا و از دور معرفی شده بود، حالا به صورت فیزیکی در بازی دوم حضور دارد. در اینجا همچنین گرچه صحبت و هدف پیرامون ترمیم دنیا عنوان می‌شود، ولی Symbiote مشخصا اهداف دیگری را دنبال می‌کند. در این ویدیو همچنین برای اولین بار صداپیشگی تونی تاد در نقش کاراکتر ونوم نیز شنیده می‌شود و Mary Jane Watson مجددا در این بازی هم حضور خواهد داشت.

درحالی که هر دو شخصیت مری جین و مایلز مورالس نسبت به رفتارهای عجیب پیتر پارکر در لباس Symbiote تردید پیدا کردند، پیتر نیز در این لباس بسیار قدرتمند ظاهر می‌شود و سکانس‌های اکشن جالبی را با قابلیت‌های جدید این لباس نمایش می‌دهد.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در روز 20 اکتبر (28 مهر) به صورت انحصاری PS5 منتشر می‌شود. گفتنی است که در این بازی، بازیکن به صورت آزادانه می‌تواند بین دو شخصیت اسپایدرمن یعنی پیتر پارکر یا مایلز مورالس سوییچ کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.