نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 31 تیر 1402
ساعت 16:30

یوبی سافت تا قبل از پایان سال مالی جاری 10 بازی عرضه می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در طول چند سال اخیر یوبی‌سافت با وجود حواشی مختلف پیش آمده در فرایند ساخت بازی‌های خود و اعلام تاخیرها و حتی لغو شدن برخی بازی‌ها، برای امسال همچنان لاین‌آپ خوبی از عناوین را برای عرضه تدارک دیده است. این شرکت در اوایل سال، اعلام کرده بود که قصد دارد تا پایان سال مالی جاری مجموعا 8 بازی جدید منتشر کند که در همین رابطه و در جریان گزارش مالی اخیر شرکت، به این لیست دو بازی دیگر نیز اضافه شده است.

با توجه به گزارش تازه، یوبی‌سافت تا روز 31 مارس 2024 (11 فروردین 1402) به عنوان روز پایانی سال مالی جاری برنامه عرضه ده بازی جدید را دارد. در این رابطه البته سورپرایز چندانی وجود ندارد و تقریبا همه این بازی‌ها از قبل مشخص شده‌اند. بازی‌های این لیست شامل Assassin’s Creed Mirage، The Crew Motorfest، Avatar: Frontiers of Pandora، Prince of Persia: The Lost Crown، Skull and Bones، XDefiant, Just Dance 24، Rainbow Six Mobile و The Division Resurgece هستند که برخی از این عناوین تاریخ عرضه دقیق خود را هم پیدا کردند.

در این لیست البته نام 9 بازی به چشم می‌خورد و پیرامون بازی دهم، شرکت گفته که این شامل یک عرضه بزرگ خواهد بود. مشخص نیست این بازی می‌تواند مربوط به کدام یک از پروژه‌های در دست ساخت شرکت باشد، ولی شاید نزدیک‌ترین گزینه Star Wars Outlaws است که قبلا هم برای عرضه سال 2024 اعلام شده بود. اگر این بازی در سه ماهه اول سال 2024 عرضه شود، همچنان در سال مالی جاری خواهد بود و می‌تواند بازی دهم این لیست باشد. در گزارش اخیر، همچنین اشاره‌ای به بازی The Division Heartland که در این مدت بارها با تاخیر مواجه شده نیز نشده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.