نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 11 دی 1399
ساعت 15:00

صفحه DLC در وبسایت Cyberpunk 2077 در دسترس قرار گرفت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ CD Projekt Red صفحه مربوط به بسته‌های الحاقی بازی Cyberpunk 2077 را راه‌اندازی و زمان عرضه را برای سال 2021 تعیین کرده است.

تا پیش از عرضه Cyberpunk 2077، یکی از مواردی که سی‌دی پراجکت درباره این بازی وعده داده بود به موضوع پشتیبانی و عرضه محتواهای قابل بازی پس از عرضه مربوط می‌شد. در این رابطه حتی در تریلر لانچ این بازی نیز به بسته‌های الحاقی و DLC اشاره گذرایی شده بود. به صورت کلی، CD Projekt وعده عرضه بسته‌های الحاقی برای این بازی در قالب برنامه عرضه DLC مشابه بازی The Witcher 3 را داده بود، که این به معنای انتشار محتواهای جدید رایگان و البته پولی و بزرگ‌تر است. در هر صورت این بازی پس از عرضه با حواشی سنگین و بزرگی مواجه شد، و تمرکز سازندگان به رفع مشکلات فنی نسخه‌های کنسولی اختصاص پیدا کرد.

CD Projekt Red اخیرا وب سایت رسمی برای DLC های بازی سایبرپانک 2077 ایجاد کرده و به این ترتیب اولین خبرها درباره برنامه عرضه محتواهای قابل بازی جدیدتر برای بازی فاش شدند. بر این اساس، انتشار DLC های رایگان از اوایل سال 2021 شروع می‌شود و شرکت از طرفداران خواسته تا برای انتشار خبرهای تکمیلی بیشتر صبر کنند. در این صفحه کلیپ کوتاهی هم وجود دارد، که البته مربوط به بازی کنونی است و به این ترتیب هیچ سرنخی از ماهیت بسته‌های الحاقی دیده نمی‌شود.

احتمالا مهم‌ترین خبر برای طرفداران این بازی، می‌تواند به رفع مشکلات بزرگ فنی در نسخه‌های کنسولی مربوط باشد، جایی که به دلیل عمق مشکلات و کرش کردن‌های پیاپی که توسط بازیکنان گزارش شده بود، سونی تصمیم به حذف این بازی از فروشگاه پلی‌استیشن گرفت و مایکروسافت نیز پیام هشداری را درباره شرایط نامناسب فنی بازی، تا قبل از عرضه آپدیت‌های بعدی منتشر کرد. در هر صورت سی‌دی پراجکت وعده داده که دو آپدیت بزرگ در ماه‌های اول و دوم سال 2021، به همراه آپدیت‌های کوچک‌تر که در این بین منتشر می‌شوند درنهایت مشکلات فنی نسخه‌های کنسولی را برطرف می‌کند، هرچند این به معنای آن نیست که کیفیت و گرافیک نسخه‌های کنسولی مشابه نسخه‌های PC و کنسول‌های نسل نهمی خواهد شد. این بازی همچنین در سال 2021 قرار است آپدیت ویژه و ارتقادهنده برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X|S نیز دریافت کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.