نویسنده: علیرضا رسولیان سه شنبه، 26 دی 1402
ساعت 20:15

نام اولین بازی استودیوی Rebel Wolves مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی تازه‌تأسیس Rebel Wolves که از بسیاری از سازندگان بازی‌های The Witcher 3: Wild Hunt و Cyberpunk 2077 تشکیل شده است، سرانجام از نام اولین پروژه‌ی خود پرده برداشت. اگرچه همچنان جزئیات جدیدی درباره‌ی این بازی به اشتراک گذاشته نشده اما حالا می‌دانیم که اولین عنوان این استودیو، «Dawnwalker» نام خواهد داشت.

با توجه به اینکه بازی Dawnwalker در دوران توسعه به سر می‌برد و هنوز با زمان عرضه فاصله‌ی زیادی دارد، این استودیو تأکید کرده که لوگوی فعلی بازی قرار نیست لوگوی نهایی آن باشد. این لوگو، تنها از یک متن سفید تشکیل شده است که حرف اول آن درون یک دایره قرار دارد. از این رو، انتظار می‌رود که با ارائه‌ی جزئیات بیشتر درباره‌ی این بازی، لوگوی آن نیز دست‌خوش تغییر شود.

همان‌طور که اشاره شد، بسیاری از اعضای قبلی استودیوی لهستانی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) در حال ساخت بازی Dawnwalker هستند. کانرد تاماسکیویچ، کارگردان بازی The Witcher 3 و کارگردان دوم و مدیر تولید بازی Cyberpunk 2077، مدیرعامل استودیوی Rebel Wolves است و وظیفه‌ی کارگردانی اولین پروژه‌ی این استودیو را نیز برعهده دارد.

چند روز پیش نیز ماتئوس تاماسکیویچ، یکی دیگر از اعضای سابق استودیوی سی‌دی پراجکت رد که بر روی بسیاری از پروژه‌های این استودیوی لهستانی مانند بازی The Witcher 3 و هر دو بسته‌ی الحاقی بزرگ آن، بازی Cyberpunk 2077، بازی Gwent: The Witcher Card Game و بازی Thronebreaker: The Witcher Tales کار کرده بود، در مقام کارگردان به استودیوی Rebel Wolves پیوست.

این استودیو همچنین در سال ۲۰۲۲ میلادی اعلام کرده بود که با «NetEase Games»، غول فناوری چینی، قرارداد همکاری امضا کرده و بودجه‌ی بازی نقش‌آفرینی فانتزی خود را از این طریق تأمین می‌کند. علاوه‌بر این‌ها، مدتی پیش باخبر شدیم که این بازی در موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) توسعه می‌یابد و برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل فعلی عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.