نویسنده: علیرضا رسولیان سه شنبه، 26 دی 1402
ساعت 14:00

فروش بازی Street Fighter 6 از ۳ میلیون نسخه گذشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Street Fighter 6 توانسته در مدت زمان کمی به فروش بیش از ۳ میلیون نسخه دست پیدا کند.

بازی مبارزه‌ای جدید کپکام (Capcom) رکورد تازه‌ای را به ثبت رساند و از زمان عرضه تا روز ۳ ژانویه (۱۳ دی) در جهان به فروش ۳ میلیون نسخه‌ای رسید. بازی Street Fighter 6 در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر عرضه شد و طبق گزارشات پیشین کپکام در اوایل پاییز امسال، فروش آن به ۲٫۴۷ میلیون نسخه رسیده بود.

بازی Street Fighter 6 قدم بزرگ جدیدی را برای این سری محبوب مبارزه‌ای برمی‌دارد و از موتور بازی‌سازی قدرتمند RE Engine برای معرفی چندین حالت تازه استفاده می‌کند. به‌طور مثال، «World Tour» یک حالت تک‌نفره است که به بازیکنان امکان ساخت آواتار و تمرین با شخصیت‌هایی مانند لوک و چون-لی و انجام مبارزات مختلف را می‌دهد.

حالت «Battle Hub» نیز یک لابی آنلاین جدید و مشابه آرکیدهای مجازی برای بازیکنانی است که می‌خواهند با یکدیگر به مسابقه بپردازند. علاوه‌بر معرفی چندین مبارز جدید و مکان‌های متنوع و جذاب، این بازی در زمینه‌ی گیم‌پلی نیز با دستانی پر به استقبال علاقه‌مندان ژانر مبارزه‌ای و فایتینگ رفته بود و سیستم جدید درایو (Drive) را نیز برای افزایش تنوع بازی ارائه می‌داد. برای خواندن نقد و بررسی بازی Street Fighter 6 در سایت بازی‌مگ، به این‌جا مراجعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.