نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 17 تیر 1402
ساعت 11:00

فروش Street Fighter 6 از دو میلیون نسخه عبور کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت کپ‌کام به تازگی اعلام کرده که فروش بازی Street Fighter 6 از زمان عرضه تاکنون از مرز 2 میلیون نسخه عبور کرده است. این موضوع که از طریق ارسال پست توییتری در حساب رسمی بازی منتشر شده، کپ‌کام وعده داده که همه بازیکنان به این مناسبت پاداش‌های درون بازی دریافت خواهند کرد.

Street Fighter 6 حدود یک ماه پیش و با فاصله‌ای حدود هفت سال نسبت به Street Fighter 5 منتشر شد، که با استقبال بسیار خوب منتقدین و طرفداران نیز مواجه بود. کپ‌کام حدود یک هفته بعد از انتشار، اعلام کرد که فروش بازی از یک میلیون نسخه عبور کرده است. این شرکت در گذشته پیش‌بینی فروش بیش از 10 میلیون نسخه در مجموع عمر بازی را کرده بود که این موضوع، با توجه به فروش مجموعا هفت میلیونی بازی Street Fighter 5 پیش‌بینی شده بود. به هر ترتیب اعلام آمار فروش جدید نشان از ادامه روند مثبت و موفق برای این بازی در بازار دارد و شرکت امیدوار است که زودتر از پیش‌بینی‌ها به آمار مدنظر دست پیدا کند.

بازی Street Fighter 6 درحال حاضر برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S، PS4، و PC در دسترس قرار دارد. عرضه اولیه این بازی، همراه با 18 شخصیت/مبارز قابل انتخاب، یک حالت داستانی جدید به نام World Tour و همچنین یک بخش مبارزات آنلاین به نام Battle Hub بود. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی این بازی با امتیاز 9٫5 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.