نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 18 تیر 1402
ساعت 11:00

Persona 3 Reload ممکن است با قیمت 70 دلاری عرضه شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ از زمان شروع نسل نهم کنسول‌های بازی خانگی در اواخر 2020، ناشران و بازی‌سازان فعال در این صنعت اقدام به افزایش قیمت بازی‌ها کردند. به این ترتیب بازی‌های بزرگ و اصلی که در گذشته با قیمت 60 دلار فروخته می‌شدند، توسط بسیاری از ناشرین حالا با هزینه 70 دلاری قابل تهیه هستند. این رویه البته همه‌شمول نیست و از بازی به بازی تا ناشر به ناشر می‌تواند متفاوت باشد. در این زمینه حتی برخی شرکت‌ها هنوز هم بازی‌های بزرگ خودشان را با قیمت 60 دلار عرضه می‌کنند.

یکی از شرکت‌هایی که تاکنون بازی‌های جدید خود را با قیمت 60 دلار عرضه می‌کند، کمپانی ژاپنی سگا است که با توجه به گزارشی تازه ظاهرا این استراتژی را در بازی آینده خود یعنی Persona 3 Reload دنبال نخواهد کرد. با توجه به گزارش تازه، سگا ظاهرا نظرسنجی میان بازیکنان انجام داده که گرچه در بخش سوالات اشاره‌ای به افزایش قیمت نشده است، با این حال در بخش توضیحات مشخصا قیمت 70 دلاری برای این بازی ریمیک دیده می‌شود. لازم به ذکر است که سگا در اوایل سال 2023 نیز گفته بود که بالا بردن قیمت برخی بازی‌های آینده خود را مد نظر قرار می‌دهد. این شرکت البته بازی‌های دیگری نظیر Metaphor: ReFantazio یا Like a Dragon: Infinite Wealth را هم در صف عرضه دارد، و باید دید که افزایش قیمت شامل این بازی‌ها نیز می‌شوند یا خیر.

بازی Persona 3 Reload در اوایل سال 2024 برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC منتشر می‌شود. این بازی همچنین در روز اول انتشار، از طریق اشتراک سرویس Game Pass نیز قابل دریافت خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.