نویسنده: علیرضا رسولیان پنج شنبه، 19 بهمن 1402
ساعت 14:00

فروش بازی Persona 3 Reload از یک میلیون نسخه عبور کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی اتلس (Atlus) رسماً اعلام کرد که بازی Persona 3 Reload در هفته‌ی اول انتشار با استقبال بسیار خوبی از طرف بازیکنان مواجه بوده است.

سگا فعالیت خود در سال ۲۰۲۴ میلادی را با عرضه‌ی دو بازی نقش‌آفرینی بزرگ ژاپنی تنها با فاصله‌ی یک هفته آغاز کرد و هر دو عنوان ظاهراً برای این شرکت ژاپنی عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته‌اند. بازی Like a Dragon: Infinite Wealth اولین نقش‌آفرینی عظیم سگا در سال ۲۰۲۴ بود که نه‌تنها موفق به شکستن رکورد پیش‌فروش کل سری یاکوزا / Like a Dragon شد، بلکه فروش آن به بیش از ۱ میلیون نسخه نیز رسید. این‌طور که به نظر می‌رسد، بازی Persona 3 Reload به‌عنوان دومین عنوان نقش‌‌آفرینی سگا در سال ۲۰۲۴ نیز شروع مشابه‌ای را تجربه کرده است.

این بازی نقش‌آفرینی جذاب که با استقبال گسترده‌ی منتقدان روبه‌رو شده و هم‌اکنون از امتیاز ۸۸ در سایت متاکریتیک برخوردار است، طی روزهای اول انتشار با واکنش مثبت بازیکنان نیز همراه بود و به فروش بیش از یک میلیون نسخه در هفته‌ی اول انتشار خود دست پیدا کرد. این دستاورد، لقب سریع‌ترین میزان فروش بین تمامی عناوین تاریخ شرکت اتلس را به بازی Persona 3 Reload اعطا می‌کند. چنین عملکردی به‌خودی خود قابل توجه محسوب می‌شود اما فروش یک میلیون نسخه، آن هم وقتی که این بازی از روز اول در سرویس گیم پس مایکروسافت در دسترس قرار داشته است، دستاورد استثنایی بازی Persona 3 Reload را بیش از پیش برجسته می‌کند.

جدیدترین بازی مجموعه‌ی محبوب پرسونا در زمان عرضه توسط بیش از ۴۵ هزار بازیکن در استیم به‌صورت همزمان تجربه شد تا این عنوان را به بزرگ‌ترین عرضه‌ی اتلس در پلتفرم استیم تبدیل کند. نسخه‌ی فیزیکی بازی Persona 3 Reload نیز توانست در هفته‌ی اول انتشار به رتبه‌ی دوم پرفروش‌ترین بازی‌های انگلستان دست یابد.

مدتی بعد از انتشار این بازی، اتلس اعلام کرد که قصد ندارد برای بازی Persona 3 Reload هم مانند پرسونا 5، نسخه‌ای همانند Persona 4 Golden یا Persona 5 Royal عرضه نماید. با این حال، برخی از گزارشات و شایعات پیرامون این بازی به احتمال عرضه‌ی بسته‌های الحاقی بزرگ اشاره کرده‌اند. در میان محتواهای موردانتظار بازی پرسونا 3 ریلود، نام محتوای The Answer از نسخه‌‎ی FES بازی نیز بارها ذکر شده است و احتمال انتشار آن برای نسخه‌ی ریمیک پرسونا 3 نیز بالا تلقی می‌شود.

بازی Persona 3 Reload در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.