نویسنده: علیرضا رسولیان جمعه، 22 دی 1402
ساعت 11:00

یکی از کارگردانان Cyberpunk 2077 به استودیوی Rebel Wolves پیوست

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی لهستانی Rebel Wolves میزبان یکی دیگر از اعضای استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) شد.

این استودیو که در شهر ورشو، پایتخت لهستان قرار دارد، در سال ۲۰۲۲ میلادی توسط برخی از کارگردانان بازی The Witcher 3: Wild Hunt تأسیس شد و در حال حاضر مشغول ساخت یک بازی نقش‌آفرینی فانتزی برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل فعلی (پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس) است.

ماتئوس تاماسکیویچ (Mateusz Tomaszkiewicz) که پیش از این طراح ارشد کوئست‌های بازی The Witcher 3 و بسته‌های الحاقی‌اش بود و سابقه‌ی کارگردانی کوئست‌های بازی Cyberpunk 2077 را نیز در کارنامه دارد، با بیش از ۱۳ سال سابقه در استودیوی سی‌دی پراجکت رد به تیم بازی‌سازان Rebel Wolves ملحق شد و وظیفه‌ی کارگردانی بازی بعدی این استودیو را برعهده خواهد داشت.

قبل از پیوستن به استودیوی Rebel Wolves اما تاماسکیویچ در استودیوی Riot Games به‌عنوان طراح روایت ارشد بازی موردانتظار League of Legends MMO فعالیت می‌کرد.

تاماسکیویچ بعد از پیوستن به استودیوی جدید خود تأکید داشت که امروزه بازی‌های نقش‌آفرینی فوق‌العاده‌ای پیدا می‌شوند اما او احساس می‌کند که نه‌تنها فضای کافی‌ای برای داستان‌گویی‌های درگیرکننده و جذاب مهیا شده است، که بازیکنان و مخاطبان تشنه‌ی این نوع بازی‌ها هستند. این بازی‌ساز لهستانی در ادامه‌ی صحبت‌های خود از هدف استودیوی Rebel Wolves برای ارائه‌ی گزینه‌های مختلف به بازیکنان و ایجاد فضا برای آزمایش کردن چیزهای جدید در تجربه‌های مجدد بازی صحبت کرد.

اولین بازی استودیوی Rebel Wolves به‌عنوان یک اثر AAA در ژانر فانتزی تاریک توصیف شده است که با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) توسعه می‌یابد و آغازگر سری نقش‌آفرینی جدیدی خواهد بود.

استودیوی Rebel Wolves همچنین به‌تازگی اعلام کرد که این پروژه وارد فاز آلفا شده و تیم توسعه‌دهنده قصد دارد تا در سال ۲۰۲۴ میلادی جزئیات بیشتری از اولین بازی خود را به اشتراک بگذارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.