نویسنده: علیرضا رسولیان جمعه، 15 دی 1402
ساعت 13:00

میزان فروش Cyberpunk 2077: Phantom Liberty در سال ۲۰۲۳ اعلام شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) از میزان فروش اولین و آخرین بسته‌ی الحاقی بزرگ بازی Cyberpunk 2077 با نام «Phantom Liberty» پرده برداشت. این بسته‌ی الحاقی که در هفته‌ی انتشار خود موفق به فروش بیش از سه میلیون نسخه شده بود و توانست واکنش مثبت مخاطبان و منتقدان را در پی داشته باشد و توجهات زیادی را از هر دو طرف به سمت خود جلب کند، اکنون با اعلام رسمی استودیوی لهستانی سی‌دی پراجکت رد تأیید شد که بیش از ۵ میلیون نسخه از زمان عرضه تاکنون فروخته است.

بسته‌ی الحاقی «Phantom Liberty» محتوای داستانی قابل توجهی را به بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ اضافه می‌کند و بازیکنان این عنوان نقش‌آفرینی به منطقه‌ی داگ‌تاون نایت سیتی می‌روند. این منطقه‌ی ناامن و بی‌قانون توسط کرت هانسن (Kurt Hansen)، افسر سابق NUSA، اداره می‌شود و در نزدیکی پسیفیکا قرار دارد. شخصیت اصلی بازی سایبرپانک بار دیگر درگیر اتفاقات پرفراز و نشیبی می‌شود و این‌بار V باید با شخصیت سانگ‌برد (Songbird) به‌دنبال حل مشکلات جدیدی باشند که در نهایت به سمت یه داستان جاسوسی و پر از توطئه و خیانت کشیده می‌شوند.

بزرگترین محتوای دانلودی بازی Cyberpunk 2077 بیش از ۱۰۰ آیتم جدید، از اسلحه‌های سرد و گرم گرفته تا سایبرورهای (Cyberware) جدیدی را به این عنوان اضافه می‌کند و شاهد افزوده شدن فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ی تازه‌ای مانند «Airdrops» و ماموریت‌های «Courier» هستیم. جدیدترین بازی استودیوی سی‌دی پراجکت رد همچنین میزبان یکی از بزرگترین به‌روزرسانی‌های خود از زمان عرضه تاکنون در قالب آپدیت ۲.۰ بود که بسیاری از المان‌های اصلی بازی را از پایه تغییر داد، سیستم پلیس را متحول کرد و مبارزات در حین رانندگی را به این عنوان افزود. علاوه‌بر این به‌روزرسانی، برای آشنایی با جزئیات آپدیت بزرگ ۲.۱ بازی که چند هفته پیش به‌صورت رسمی منتشر شد و ویژگی‌هایی مانند سیستم مترو و رادیو را به بازی اضافه کرد، می‌توانید به این‌جا مراجعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.