نویسنده: علیرضا رسولیان شنبه، 11 آذر 1402
ساعت 14:15

سیستم مترو سرانجام به بازی Cyberpunk 2077 اضافه می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی سی‌دی پراجکت رد به‌تازگی اعلام کرد که در آخرین آپدیت بزرگ بازی Cyberpunk 2077، شاهد چندتا از ویژگی‌های پرتقاضای این بازی طی سال‌های اخیر خواهیم بود.

بازی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition که نسخه‌ی کاملی از تمامی محتواهای عنوان سایبرپانک ۲۰۷۷ و بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty را ارائه می‌کند، هفته‌ی آینده عرضه خواهد شد. استودیوی سی‌دی پراجکت رد از زمان انتشار این بازی در سال ۲۰۲۰ میلادی تاکنون ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی مانند تعقیب‌وگریز ماشینی و فرار از دست پلیس را که جای خالی آن‌ها در بازی اصلی حس می‌شد را با به‌روزرسانی‌های متعدد به این بازی اضافه کرد. با این حال، یکی از اولین مواردی که در تریلر معرفی بازی در E2 2018 به نمایش گذاشته شده بود اما در بازی نهایی امکان استفاده از آن وجود نداشت، سیستم مترو محسوب می‌شد. خوشبختانه این مورد نیز با تأیید استودیوی سازنده به‌زودی و در آپدیت بعدی سایبرپانک ۲۰۷۷ به بازی اضافه می‌شود.

در جریان استریم جدید استودیوی سی‌دی پراجکت رد در توئیچ، باخبر شدیم که آپدیت ۲.۱ به دنیای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷، ۱۹ ایستگاه مترو اضافه خواهد کرد. بازیکنان می‌توانند از این ایستگاه‌های مترو برای فست تراول کردن و جابه‌جایی سریع در نقشه‌ی بازی کمک بگیرند یا صرفاً سوار مترو شوند تا زمان بازی جلو برود. برای دسترسی به مترو باید بخش Konpeki Plaza را کامل کرده باشید تا بتوانید از ۵ خط مختلف مترو استفاده کنید.

سرویس مترو اما تنها مورد جدیدی نیست که با آپدیت ۲.۱ به بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ اضافه می‌گردد و بازیکنان به‌زودی به یک رادیوی سیار اختصاصی نیز دسترسی خواهند داشت. می‌توانید در حین راه رفتن در سطح نایت سیتی و هنگامی که سوار خودرو و موتور نیستید نیز از این رادیو استفاده کرده و آهنگ‌های موردعلاقه‌ی خود را پخش کنید. البته این رادیو در هنگام دیالوگ‌ها و سکانس‌های داستانی به شکل خودکار غیرفعال می‌شود و برای تمامی لحظات بازی امکان استفاده از آن را ندارید. خارج از این دو ویژگی جدید، امکان تجربه‌ی مجدد مسابقات بازی نیز با این آپدیت فراهم شده و از این طریق می‌توانید از تخفیفات جدیدی برای خرید وسایل نقلیه بهره‌مند شوید. باس‌فایت ادام اسمشر (Adam Smasher) هم تغییرات جالب توجهی را به خود دیده و به‌نظر چالشی‌تر از قبل شده است.

۵ موتورسیکلت جدید و پورشه ۹۱۱ شخصیت جانی سیلورهند نیز به بازی اضافه شده‌اند و تعقیب‌وگریز ماشینی با اعضای گنگ‌هایی که رابطه‌ی جالبی با آن‌ها ندارید هم سرانجام در بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ در دسترس قرار گرفته است. اگر این مورد نیز کافی نبود، اکنون مردمی که ماشین‌هایشان را می‌دزید هم به دنبالتان خواهند آمد! حرکات جدیدی مانند ته‌چرخ‌زدن نیز هنگام موتورسواری در اختیار بازیکنان قرار گرفته و چاقوها و تبرهای پرتابی هم به بازی اضافه می‌شوند. علاوه بر این‌ها، یکی از اتوبان‌های بزرگ بازی سرانجام کامل خواهد شد و گزینه‌های دسترسی‌پذیری بیشتری نظیر حذف زمان‌سنج و تایمر مینی‌گیم هک کردن، جزو محتویات این آپدیت جدید هستند.

آپدیت ۲.۱ همزمان با عرضه‌ی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition در تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر) منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.