نویسنده: علیرضا رسولیان جمعه، 10 آذر 1402
ساعت 20:15

اولین تریلر بازی GTA 6 هفته آینده منتشر خواهد شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ راک‌استار به شکل کاملاً ناگهانی تأیید کرد که اولین تریلر بازی GTA 6 سه‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد.

این روزها گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون تاریخ انتشار اولین تریلر بازی جهان‌باز بسیار موردانتظار استودیوی راک‌استار گیمز (Rockstar Games) شکل گرفته بود و بسیاری باور داشتند که از تریلر Grand Theft Auto 6 در مراسم The Game Awards امسال رونمایی خواهد شد. با این حال، راک‌استار با پست جدیدی در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) خبر داد که تریلر GTA در تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذرماه) و ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران با طرفداران به اشتراک گذاشته می‌شود.

با توجه به تصمیم راک‌استار برای رونمایی جداگانه از قسمت بعدی سری GTA، احتمالاً در مراسم The Game Awards 2023 شاهد محتوای دیگری از این بازی نباشیم. به هر حال، سه‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده سرانجام با GTA بعدی برای اولین بار آشنا می‌شویم و برخی از سوالات و شایعات بی‌شماری که طی این سال‌ها شکل گرفته بودند، پاسخ داده خواهند شد.

پست جدید راک‌استار مختصراً از «تریلر ۱» استفاده کرده که وعده‌ی رونمایی از تریلرهای متعدد دیگری در آینده‌ی نزدیک را می‌دهد. در همین راستا، احتمالاً اولین تریلر GTA 6 به معرفی دنیای جدید راک‌استار و ایده‌‎ی کلی بازی خلاصه شود و برای دیدن گیم‌پلی بیشتر و آشنایی بهتر با ویژگی‌های این بازی منتظر تریلرهای بعدی بمانیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.