نویسنده: علیرضا رسولیان جمعه، 10 آذر 1402
ساعت 11:15

اعلام تاریخ انتشار Final Fantasy 7: Ever Crisis برای کامپیوتر

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اسکوئر انیکس سرانجام تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis برای کامپیوتر و فروشگاه استیم را اعلام کرد.

علی‌رغم اینکه این روزها تمرکز اصلی اسکوئر انیکس معطوف به سه‌گانه‌ی بازسازی Final Fantasy 7 است و این کمپانی ژاپنی به‌زودی بازی پرچمدار جدید خود از سری فاینال فانتزی را در قالب «Final Fantasy 7 Rebirth» به انتشار می‌رساند، این عنوان تنها بازی جدید Final Fantasy 7 نخواهد بود. عنوان رایگان Final Fantasy 7: Ever Crisis که برگرفته از بازی کلاسیک پلی استیشن ۱ و Crisis Core: Final Fantasy 7 است نیز اخیراً توجهات زیادی را از سمت کمپانی اسکوئر انیکس دریافت کرده و محتواهای متعددی برای آن در دسترس قرار گرفته است. این بازی نقش‌آفرینی در شهریور امسال برای سیستم‌عامل اندروید و iOS منتشر شد و اسکوئر انیکس نیز کمی بعدتر، نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این عنوان را تأیید کرد.

اکنون اما اسکوئر انیکس در حساب توییتری خود به شکل رسمی به رونمایی از تاریخ انتشار Final Fantasy 7: Ever Crisis پرداخت و اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) از طریق استیم برای کاربران کامپیوتر نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. اسکوئر انیکس از هفته‌ی پیش امکان اضافه کردن این عنوان نقش‌آفرینی به لیست علاقه‌مندی‌ها (Wishlist) را فراهم کرده بود و حالا مشخص شده که بازیکنانی که برای اولین بار از طریق پلتفرم PC وارد این بازی می‌شوند، چندین جایزه‌ی ویژه‌ی درون بازی نظیر ۳۰۰۰ کریستال آبی، یک تیکت ضمینی برای دریافت سلاح پنج‌ستاره، ۳۰ تیکت دیگر، یک «Gear Voucher» و موارد بیشتری را دریافت خواهند کرد.

بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis هم‌اکنون برای کاربران اندروید و iOS در دسترس قرار دارد و در تاریخ ۱۶ آذر به شکل رایگان در اختیار کاربران استیم قرار خواهد گرفت. اسکوئر انیکس اخیراً خبر داده بود که این بازی بیش از ۷ میلیون بار دانلود شده و موفقیت چشمگیری را برای این کمپانی ژاپنی رقم زده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.