نویسنده: علیرضا رسولیان سه شنبه، 23 آبان 1402
ساعت 14:30

Final Fantasy 7: Ever Crisis بیش از ۷ میلیون بار دانلود شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) به صورت رسمی اعلام کرد که بازی موبایلی و رایگان Final Fantasy 7: Ever Crisis تا به حال بیشتر از 7 میلیون بار دانلود شده است.

این بازی که در ۱۶ شهریور امسال برای سیستم‌عامل اندروید و iOS در دسترس قرار گرفت، توانسته آمار بسیار موفقیت‌آمیزی را برای اسکوئر انیکس به ثبت برساند. ناشر این بازی نیز برای جشن گرفتن چنین موفقیت قابل توجه‌ای، به‌تازگی ۱۰۰۰ کریستال آبی را به همه‌ی بازیکن‌های Final Fantasy 7: Ever Crisis تقدیم کرده است. در صورتی که هنوز موفق به دریافت این ۱۰۰۰ کریستال آبی نشده‌اید، جای نگرانی نیست چرا که تا تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) برای دریافت کردن این کریستال‌ها وقت دارید.

به عنوان یک بازی نقش‌آفرینی رایگان که از برخی از المان‌های ژانر گاچا (Gacha) استفاده می‌کند، بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis به اقتباس تمامی محتواهای موجود از Final Fantasy 7 در قالب ساختار اپیزودی می‌پردازد. در حال حاضر این بازی وقایع داستانی بازی اصلی Final Fantasy 7 (همراه با برخی از محتواهای ریمیک این بازی)، بازی Final Fantasy 7: The First Soldier و عنوان Crisis Core: Final Fantasy 7 را دنبال می‌کند.

در بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis می‌توانید محتواهای متنوعی مانند مأموریت‌های روزانه، مأموریت‌های احضار (Summon)، سیاه‌چاله‌ها، نبردهای کوآپ، رویدادهایی زمانی محدود، «Battle Tower» و مأموریت‌های داستانی را تجربه کنید و درباره‌ی سفر کلاود به میدگار و رابطه‌ی اریث با مادرش، جزئیات بیشتری به‌دست آورید. چوکوبوهای دوست‌داشتنی سری نیز در این عنوان حضور دارند و در جست‌وجوی آیتم‌های بازی می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. در حال حاضر، فصل بعدی این بازی در حال توسعه است و احتمالاً به‌زودی به شکل رسمی معرفی شده و تاریخ انتشار خواهد گرفت.

بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis هم‌اکنون برای اندروید و iOS قابل دسترسی است و انتشار آن برای پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز توسط اسکوئر انیکس به‌تازگی تایید شد. با این وجود، هنوز اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نشده و نمی‌دانیم دقیقاً در چه تاریخی کاربران PC نیز به بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis دست پیدا خواهند کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.